Close

تور استانبول بهار 1403

دانلود پکیج img-tour

تور استانبول بهار 1403

اشتراک
مدت اقامت

3 شب

تاریخ شروع

اردیبهشت

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 118,500,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Qheshm Air قشم ایر
تهران استانبول
تهران
استانبول
Qheshm Air
قشم ایر
ECONOMY
ساعت حرکت: 19:00
مدت حرکت : 03:30
Qheshm Air قشم ایر
استانبول تهران
استانبول
تهران
Qheshm Air
قشم ایر
ECONOMY
ساعت حرکت: 12:45
مدت حرکت : 03:30
رزرو تور
تهران (شروع تور)
شنبه 19 خرداد سه شنبه 22 خرداد
تهران
استانبول
Qheshm Air
قشم ایر
ساعت حرکت 19:00
مدت حرکت 03:30
استانبول (3شب)
استانبول
تهران
Qheshm Air
قشم ایر
ساعت حرکت 12:45
مدت حرکت 03:30
تهران (پایان سفر)

نوروز تنها مختص ما ایرانیان و فارسی زبان ها نیست. در کشور ترکیه نیز عید نوروز جشن گرفته می‌شود. نوروز در کشور ترکیه به نام های نِوروز سلطانی (Nevruz Sultani) سلطان نِوروز (Sultan Nevruz) سلطان نَوریز (Sultan Navriz) و نهم ماه مارس (Mart Dokuzu) شناخته شده و مردم این منطقه هرساله فرارسیدن عید نوروز را جشن گرفته، به دید و بازدید یکدیگر می‌روند و به رقص، آوازخوانی و آتش بازی می پردازند. تور استانبول نوروز 1403 فرصتی مناسب است تا علاوه بر تجربه سفر به استانبول، با آداب و رسوم مردم ترکیه و جشن‌های مخصوص عید نوروز در این کشور آشنا شد.

جشنواره نوروزی استانبول

استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نورزو، فستیوال‌ها و جشنواره‌های نوروزی بسیاری در استانبول برگزار می‌شود که از می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فستیوال کتاب فروشان استانبول

فستیوال بیبلیوپول هر ساله در فصل بهار و در ماه مارس، 40 کتاب فروش از سراسر استانبول در ایستگاه مترو حیدرپاشا دور هم جمع میشوند و در فضایی صمیمی کتاب‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگاه قرار می‌دهند.

فستیوال بین‌المللی رقص

بعد از ایام تعطیلات و از 28 مارچ تا 2 آپریل در استانبول برگزار شده و در این جشن شرکت‌کنندگانی از سراسر دنیا برای یادگیری رقص به این شهر سفر خواهند کرد.

نمایشگاه بین المللی کتاب CNR

همه ساله در منطقه یشیل‌کوی استانبول برگزار شده و 350 ناشر از 20 کشور دنیا کتاب‌های خود را برای فروش به این نمایشگاه می‌آورند.

فستیوال گل‌های لاله

گل لاله برای مردم ترکیه بسیار حائز اهمیت بوده و جزئی از فرهنگ این کشور به حساب می‌آید. با فرا رسیدن فصل بهار، فستیوال گل لاله در مشهور ترین پارک‌های استانبول برگزار می‌شود. در فستیوال لاله‌‌های استانبول، میلیاردها گل لاله از 120 نوع مختلف وجود داشته و بازدید از آن رایگان می باشد. در خلال جشنواره گل های لاله استانبول فعالیت‌های فرهنگ و هنری بسیاری از جمله مسابقه عکاسی از گل های لاله برگزار و به برنده‌های این مسابقات جایزه اهدا می شود.

خرید از استانبول در فصل بهار

سعی کنید روزهای ابتدایی فروردین ماه را برای خرید از فروشگاه‌های استانبول انتاب نکنید. زیرا در این زمان فروشگاه‌ها، اجناس و پوشاک مناسب فصل خود را عرضه کرده و آن‌ها را با قیمت‌های بالایی برای به فروش می‌رسانند. همچنین باید در نظر بگیرید که قیمت اجناس در عید امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. اما اگر خوب بگردید می‌توانید اجناسی با قیمت پایین پیدا کنید.

اقامت در تور استانبول نوروز 1403

در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، هزینه اقامت شما افزایش می‌یابد و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. البته نباید غافل باشید که ممکن است هزینه جابجایی شما از هتل‌های اطراف شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان باشد! اما خوب است بدانید که، هتل‌های 3 ستاره از نظر هزینه، هتل‌های 4 ستاره از نظر هزینه و کیفیت و هتل‌های 5 ستاره از نظر کیفیت برای انتخاب بهترین گزینه‌ها هستند.

بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی استانبول

به‌صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در تور نوروزی استانبول، 3 شب می‌باشد. چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از 3 شب به‌صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است.

به‌صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی استانبول

در مورد به‌صرفه‌ترین محل اقامت، همه چیز به تعداد نفرات شما بستگی دارد. در صورتی که بیشتر از 4 نفر هستید، به‌صرفه‌ترین محل اقامت برای شما هتل آپارتمان‌ها می‌باشد. اما اگر کمتر از این تعداد هستید، همان اقامت در هتل برای شما به صرفه خواهد بود.

قیمت تور استانبول نوروز 1403

با توجه به افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در هتل‌های استانبول، اختلاف قیمت تور نوروزی استانبول با تور استانبول  در دیگر ایام سال، در مواردی به دو برابر هم خواهد رسید! 

تور ارزان استانبول در نوروز؟!

ارزان ترین تور استانبول در نوروز هم مراتب گران تر از تورهای نسبتا خوب این مقصد در پاییز و زمستان است. پس اگر به دنبال رزرو تور ارزان استانبول هستید، بهتر است زمان دیگری را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. زیرا تورهای ارزان استانبول در نوروز کیفیت چندان مناسبی ندارند.

رویای لحظه آخری شدن تور استانبول در نوروز!

به دنبال تور لحظه آخری استانبول برای سفر به این شهر در نوروز هستید؟ بهتر است خیلی خوشبین نباشید، احتمال لحظه اخری شدن تور استانبول در نوروز تقریبا صفر است. اگر واقعا قصد دارید تا نوروز را در ترکیه باشید، بهتر است هرچه زودتر (قبل از اسفند ماه) تور خود را رزرو کنید.

تور زمینی استانبول؛ گروهی و ارزان

شاید بهترین راه برای کاهش هزینه های سفر در نوروز، رزرو تور زمینی استانبول باشد. این تور به صورت گروهی و فقط در تعطیلات نوروز برگزار می شود. برای رزرو این تور نیز باید عجله کنید.

نحوه تعیین قیمت تورهای استانبول نوروز 1403

هزینه قیمت تور استانبول نوروزی به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی دارد. از شهرهای ایرانی به سمت استانبول ایرلاین‌های ماهان، تابان، ایران‌ایر، ایران‌ایرتور، قشم‌ایر، اطلس‌جت، پگاسوس، ترکیش و غیره پرواز دارند. هزینه پرواز با ایرلاین‌های ایرانی به صرفه‌تر از هزینه پرواز با ایرلاین‌های خارجی است. البته که پرواز غیرمستقیم به سمت استانبول نیز داریم که سفر با این پروازها زیاد منطقی نیست! برای اقامت ارزان می‌توانید هتل بیرول را انتخاب کنید و هتل چراغان از بهترین هتل‌های استانبول می‌باشد.

دلیل اختلاف قیمت تورهای استانبول نوروز 1403

مهم‌ترین دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه استانبول در نوروز، سود آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران تور استانبول می‌باشد. دلیل دیگر این اختلاف قیمت‌ها، خدماتی است که در تور به شما ارائه می‌شود. به طور مثال در یک تور نوروزی استانبول خدمات بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی به شما ارائه می‌شود و در پکیج دیگر خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر شهری و رفت و برگشت فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و گشت‌های شهری به شما ارائه می‌شود که به تبع هزینه تور دوم از هزینه تور اول بیشتر می‌باشد!

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار 

تور چارتر و غیرقابل کنسلی می باشد 

همراه داشتن کارت واکسن الزامی می باشد

مدت تور 4 روز
سختی تور آسان
کد تور 140300
  • گشت
  • ترانسفر
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ