Close

تور 9 شب چین گوانگجو بهار و تابستان 1403

دانلود پکیج img-tour

تور 9 شب چین گوانگجو بهار و تابستان 1403

اشتراک
مدت اقامت

9 شب

تاریخ شروع

خرداد

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 1,250,000,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Mahan Airline ماهان
تهران گوانژو
تهران
گوانژو
Mahan Airline
ماهان
ECONOMY
ساعت حرکت: 21:00
مدت حرکت : 07:50
Mahan Airline ماهان
گوانژو تهران
گوانژو
تهران
Mahan Airline
ماهان
ECONOMY
ساعت حرکت: 23:30
مدت حرکت : 07:50
رزرو تور
تهران (شروع تور)
پنجشنبه 04 مرداد شنبه 13 مرداد
تهران
گوانژو
Mahan Airline
ماهان
ساعت حرکت 21:00
مدت حرکت 07:50
گوانژو (9شب)
گوانژو
تهران
Mahan Airline
ماهان
ساعت حرکت 23:30
مدت حرکت 07:50
تهران (پایان سفر)

  - ضوابط قراردادی این آژانس مطابق با ضوابط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد.

- مسئولیت کنترل پاسپورت بابت (حداقل 7 ماه اعتبار) و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس درخواست کننده می‌باشد و آژانس پا به پا سفر دراین مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد. 

- قیمت ها به تومان می باشد و ارسال 50% از کل مبلغ تور هنگام رزرو الزامیست. 

- در صورت افزایش نرخ ارز ما به التفاوت دریافت می‌گردد و در صورت عدم واریزی و تغییر مبلغ قرارداد از سوی شرکت پا به پا سفر کلیه ی مسئولیت ها به عهده درخواست کننده می‌باشد 

(در صورت تسویه در روز ثبت شامل افزایش نرخ نمی شود)  

 

خدمات :

بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ماهان - 9 شب اقامت - هتل 5 ستاره همراه با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - 


مدارک مورد نیاز ویزا :
اصل پاسپورت با بیش از 6 ماه اعتبار در زمان سفر 
دو قطعه عکس 4/5 در 3/5 جدید
پرینت بانکی 3 ماهه مانده حساب 5000 دلار و یا نامه استطاعت بانکی 10/000 دلار مانده حساب
مشخصات فردی که شامل آدرس محل کار و محل سکونت - تلفن و ایمیل
سوابق سفر و ویزاهای گذشته
سوابق تحصیلی

گواهی اشتغال

**چک ضمانت .

**داشتن دست چک به نام خود مسافر الزامی می باشد 

1- در صورت مثبت شدن نتیجه تست کرونا از 48 تا 72 ساعت قبل از پرواز ، کلیه هزینه های فرد مبتلا و خانواده درجه یک ایشان از جمله هزینه تور، اقامت و بلیط بدون جریمه مسترد می گردد


2- در صورت مثبت شدن نتیجه تست در کشور مقصد  کلیه هزینه های اقامت در هتل ناشی از قرنطینه، پرواز برگشت به ایران، درمان، خرید دراو، خوراک، و ... بعهده شرکت بیمه گذار تخت قرارداد خواهد بود. 

 

  

پکن

پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده و گردشگران خارجی اغلب برای بازدید از این بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر این شهر به کشور چین سفر می‌کنند. پکن پس از شانگهای پرجمعیت ترین شهر جهان است، شلوغی شهر پکن را از بدو ورود به این شهر مشاهده خواهید کرد. پکن مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی کشور چین است و فرودگاه بین‌المللی پکن دومین فرودگاه شلوغ جهان از نظر ترافیک مسافران می‌باشد. این کشور قدرتمند جهان همواره میزبان رویدادها ورزشی بزرگی همچون المپیک 2008 و المپیک زمستانی 2022 هم بوده است. پکن شهری چهار فصل می‌باشد، دمای روز و شب در این شهر اختلاف زیادی دارد. تابستان‌ها در پکن گرم و مرطوب، زمستان‌ها خشک و سرد و پاییز و بهار در پکن کوتاه و خنک است. اما بهترین زمان برای سفر به شهر پکن بدون تردید فصل زیبای بهار می‌باشد که گل‌ها شکوفه می‌زنند، در این فصل فستیوال‌های جذابی هم در شهر پکن برگزار می‌شود و به همین دلیل اغلب گردشگران خارجی این فصل را برای سفر به کشور چین و شهر زیبای پکن انتخاب می‌کنند.

 

پکن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور پکن

شهر زیبا و بزرگ پکن مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز است، این شهر مدرن توانسته با پیشرفت تکنولوژی اصالت و هویت اصلی خود را حفظ کند و چیزی از
اصالت و زیبایی سنتی این شهر در طول تاریخ کم نشده است. پکن در طول تاریخ شاهد حکمرانی پادشاهان بسیاری بوده و از همین رو بناهای ارزشمند بسیاری را در گوشه و کنار این شهر بزرگ می‌توانید در زمان سفر به پکن با تور از نزدیک تماشا کنید. سفر به پکن در هر فصلی جذابیت خاص خودش را دارد، شاید به همین دلیل است که تقاضا برای خرید تور پکن در اغلب روزهای سال وجود دارد و گردشگران از هر فرصتی برای سفر به این کشور و آشنایی با فرهنگ غنی مردم چین استفاده می‌کنند. گردشگری در پکن بسیار پر رونق است و سالانه میلیون‌ها گردشگر خارجی برای بازدید از دومین شهر پرجمعیت جهان عازم پکن می‌شوند. رونق گردشگری در پکن باعث شده این شهر در اغلب روزهای سال پذیرای گردشگران خارجی باشد و از همین رو فرودگاه بزرگ شهر پکن یکی از شلوغ ترین فرودگاه‌های جهان است و روزانه پروازهای متعددی از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران در این فرودگاه بین المللی فرود می‌آید. اگر برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری پکن برای اولین بار قصد سفر به این کشور را دارید، تور پکن بهترین گزینه برای سفر راحت و مقرون به صرفه به این کشور است. تور مسافرتی پکن از مبدا اغلب شهرهای بزرگ ایران همچون تهران و مشهد به صورت هفتگی و یا روزانه برگزار می‌شود، مسافرانی که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر را دارند با خرید تور سفر به پکن می‌توانند از خدمات متنوع تورهای پکن همچون بلیط رفت وبرگشت پکن ، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی، گشت شهری و ترانسفر بهره مند شوند. 
 
 
 

خرید تور پکن

برای خرید تور پکن می‌توانید به صورت حضوری به دفاتر آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید و یا از طریق سایت‌های معتبر رزرو تور پکن را برای سفر به این شهر زیبا در کشور پهناور چین انجام دهید. تقاضا برای خرید تور پکن در اغلب روزهای سال وجود دارد و شاید به همین دلیل است که این تور مسافرتی به صورت روزانه و یا هفتگی در برنامه تورهای خارجی آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون پا به پا سفر قرار دارد. برای سفر به کشور چین باید حتما پیش از سفر ویزا بگیرید و یا مدارک لازم برای اخذ ویزا همچون گذرنامه معتبر را برای دریافت ویزا به آژانس مسافرتی تحویل دهید تا کارشناسان این آژانس‌ها ویزای چین را برای سفر به شهر پکن دریافت کنند. یکی از خدمات آژانس مسافرتی پا به پا سفر دریافت ویزای چین است، مسافران در زمان رزرو تور پکن می‌‌توانند این آیتم را به پکیج تور مسافرتی خود اضافه کنند و سپس با خیال آسوده برای سفر به این شهر برنامه ریزی نمایند. همچنین در سایت پا به پا سفر در زمان خرید تور مسافرتی پکن امکان انتخاب هتل محل اقامت به صورت دلخواه هم برای مسافران این آژانس فراهم شده است تا بتوانند براساس سلیقه و بودجه خود هتلها پکن را انتخاب کنند.  

 

 

خرید تور پکن  
 
 

خرید اینترنتی تور پکن

با پیشرفت تکنولوژی راه‌های خرید تورهای مسافرتی هم بسیار متنوع شده است و مسافران در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشند با مراجعه به سایت آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون پا به پا سفر می‌توانند خرید اینترنتی تور پکن را برای سفر به این شهر بزرگ و پرجمعیت در کشور چین انجام دهند و در اسرع وقت با بهترین خدمات سفری رویایی و جذاب را به مقصد این شهر تجربه کنند. برای خرید اینترنتی تور پکن پا به پا سفر نیازی به مراجعه حضوری نیست، شما فقط باید وارد حساب کاربری خود در سایت پا به پا سفر شوید و پس از انتخاب مسیر و تاریخ سفر به شهر پکن از لیستی که در سایت به شما نشان داده می‌شود، رزرو اینترنتی تور پکن را می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود برای سفر به این شهر انجام دهید. در زمان خرید اینترنتی تور مسافرتی پکن از سایت پا به پا سفر مسافران می‌توانند تمامی جزئیات مربوط به سفر از جمله هتل محل اقامت، مدت زمان اقامت در پکن، نوع بلیط هواپیما و سایر خدمات را به دلخواه برنامه ریزی کنند. رزرو اینترنتی تور پکن از سایت پا به پا سفر بسیار راحت است، مسافران در زمان رزرو آنلاین تور پکن فقط نیاز به اطلاعات کارت ملی و گذرنامه دارند. برای پرداخت هزینه این تور مسافرتی و رزرو آنلاین تور پکن باید کارت بانکی عضو شتاب داشته باشید تا از طریق درگاه بانکی سایت بتوانید هزینه تور را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. در صورتی که در هر یک از مراحل خرید آنلاین تور پکن از سایت پا به پا سفر با مشکل مواجه شدید، با شماره 02144035235 تماس بگیرید تا پشتیبان‌های پا به پا سفر شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند. 
 
 

قیمت تور پکن

قیمت تور پکن پا به پا سفر تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود و هزینه این تور مسافرتی در اغلب روزهای سال متغیر است. مدت زمان اقامت در این شهر یکی از عوامل موثر بر نرخ تور پکن می‌باشد، در واقع اگر بیش از 3 الی 4 روز در این شهر اقامت داشته باشید، هزینه تور پکن شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. کیفیت هتل محل اقامت هم جز عوامل موثر بر قیمت تور پکن است، معمولا هزینه اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره شهر پکن بیشتر از هتل‌های سه ستاره این کلان شهر در کشور چین می‌باشد و مسافرانی که تمایل به اقامت لوکس در زمان سفر به این کشور را دارند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. کلاس پروازی هواپیما هم می‌تواند روی هزینه تور پکن تاثیر گذار باشد، مدت زمان پرواز تهران به پکن حدود 7 ساعت است و از همین رو اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند در زمان خرید تور مسافرتی پکن، کلاس بیزینس را برای بلیط پرواز خود انتخاب کنند، قیمت تور مسافرتی پکن با پرواز بیزینس و فرست کلاس بیشتر از هزینه تور مسافرانی است که برای پرواز خود بلیط اکونومی را انتخاب کرده‌اند. کیفیت و تنوع خدمات تور و فصل سفر هم از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور مسافرتی پکن پا به پا سفر می‌باشد که مسافران برای مدیریت هزینه‌های سفر خود می‌توانند هریک از این آیتم‌ها را تغییر دهند. 

 

 

قیمت تور پکن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور پکن پا به پا سفر

تور پکن پا به پا سفر جز تورهای پرطرفدار و در عین حال پرهزینه این آژانس مسافرتی است، کیفیت بالا و تنوع خدمات این تور باعث شده مسافران پا به پا سفر همواره با خاطره‌ای خوش از سفر به کشور چین یاد کنند و به همین دلیل است که تور پکن پا به پا سفر به یکی از تورهای پرفروش این آژانس مسافرتی تبدیل شده است. این تور از مبدا شهر تهران و برخی از شهرهای بزرگ کشور به صورت روزانه برگزار می‌شود، برای خرید تور مسافرتی پکن پا به پا سفر نیازی به مراجعه حضوری نیست و مسافران به راحتی با مراجعه به سایت پا به پا سفر به صورت 24 ساعته می‌‌توانند قیمت و شرایط خرید تور پکن را در این سایت مشاهده کنند. تنوع تورهای پکن پا به پا سفر بسیار زیاد است و مسافران بر اساس بودجه و تاریخ مورد نظر خود برای سفر به این شهر به راحتی می‌توانند تور مناسب را از این آژانس تهیه کنند. همچنین برای اطلاع از جزئیات این تورها می‌توانید با شماره تلفن 02144035235 تماس بگیرید و سوالات احتمالی خود را در مورد تورهای هند از کارشناسان الی گشت بپرسید.

 

قیمت تور پکن پا به پا سفر

قیمت تور پکن پا به پا سفر همچون سایر تورهای مسافرتی داخلی و خارجی این آژانس به عوامل مختلفی وابسته است. بلیط رفت و برگشت هواپیما با بهترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی و هتل محل اقامت جز آیتم‌های اصلی تور پکن پا به پا سفر می‌باشد. در زمان خرید تور پکن از سایت پا به پا سفر مسافران می‌توانند هتل محل اقامت در این شهر را به دلخواه انتخاب کنند، قیمت تور پکن پا به پا سفر برای مسافرانی که هتل‌های 4 و یا 5 ستاره این شهر را انتخاب کرده‌اند، بیشتر از تورهای مسافرتی است که روی هتل‌های سه ستاره این شهر برگزار می‌شود. همچنین مدت زمان اقامت در شهر پکن جز عوامل تاثیر گذار بر هزینه تور پکن پا به پا سفر می‌باشد، کیفیت پرواز هم روی نرخ تور پکن پا به پا سفر موثر است، مسافران این آژانس با رزرو تور پکن از سایت پا به پا سفر می‌توانند از بین سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و فرست کلاس یکی را برای سفر به این شهر انتخاب کنند. اگر تور مسافرتی که انتخاب کرده‌اید، خدماتی از قبیل دریافت ویزا، گشت شهری، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را داشته باشد به طبع هزینه تور پکن پا به پا سفر شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. فصلی که برای سفر به پکن انتخاب کرده‌اید هم روی قیمت تور مسافرتی پکن پا به پا سفر تاثیر دارد، معمولا در فصل بهار تقاضا برای سفر به شهر پکن بیشتر است و قیمت تور پکن پا به پا سفر در ماه‌های ابتدایی سال بالاتر از هر زمان دیگر است. 

 

 

قیمت تور پکن الی گشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور لحظه آخری پکن

برای سفر ارزان به شهر پکن پایتخت کشور چین می‌توانید از تور لحظه آخری پکن استفاده کنید. این تورهای مسافرتی مناسب مسافرانی است که همیشه آماده سفر هستند ولی بودجه آنها برای سفرهای خارجی محدود می‌باشد، این مسافران می‌توانند با تخفیف‌های چشمگیری تور لحظه آخری پکن را از آژانس‌های مسافرتی معتبر تهیه کنند. تور پکن لحظه آخری معمولا در روزهایی از سال عرضه می‌شود که تقاضا برای سفر به این شهر کم است، در واقع آژانس‌های مسافرتی برای تشویق مسافران به خرید تور پکن از این ترفند استفاده می‌کنند و تور پکن لحظه آخری را با تخفیف‌های بسیار چشمگیری برای فروش در سایت خود می‌گذارند. تور مسافرتی لحظه آخری پکن را حتما از آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون پا به پا سفر تهیه کنید، زیرا برخی آژانس‌های با این ترفند سعی می‌کنند تورهای ارزان قیمت و بی کیفیت را به اسم تور لحظه آخری پکن به مسافران بفروشند و برخی مسافران تصور می‌کنند دلیل کیفیت پایین این تورها به دلیل لحظه آخری بودن آن است. در صورتی که تورهای لحظه آخری پکن به لحاظ کیفیت خدمات تفاوتی با سایر تورها ندارند و تنها دلیل قیمت ارزان این تورها، تکمیل نشدن ظرفیت تور تا چند روز مانده به پرواز است. 
 
 

تور ارزان پکن

تور ارزان پکن در واقع تورهای مسافرتی است که با خدمات متوسط همچون هتل‌های 3 ستاره و یا پروازهای اکونومی به مسافران عرضه می‌شود، بسیاری این تورها را با تورهای لحظه آخری اشتباه می‌گیرند اما واقعیت این است که تورهای ارزان لزوما تورهای لحظه آخری نیستند. خرید تور ارزان پکن به صورت آنلاین امکان پذیر است و مسافران برای پیدا کردن این تورها می‌توانند به راحتی قیمت آژانس‌های مسافرتی برگزار کننده این تورها را با هم مقایسه کرده و سپس تور پکن ارزان را از آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون پا به پا سفر تهیه کنند. اگر هدف شما از سفر به کشور چین و شهر پکن فقط بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر است، یک هتل سه ستاره در حد مطلوبی می‌تواند نیازهای شما در زمان سفر به پایتخت کشور چین را برآورده کند، به همین دلیل تور پکن ارزان گزینه مناسبی برای سفر اقتصادی و در عین حال راحت به این شهر در کشور چین است. برای خرید انواع تور مسافرتی ارزان پکن می‌توانید به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین به سایت پا به پا سفر  مراجعه کنید، تنوع تورهای ارزان قیمت پکن در سایت پا به پا سفر بسیار زیاد است و مسافران با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای می‌توانند تور مناسب را برای سفر به این کشور انتخاب کنند. 

 

 

تور ارزان پکن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارزانترین تور پکن

برای خرید ارزانترین تور پکن باید فصل‌هایی را برای سفر به این شهر انتخاب کنید که تقاضا برای سفر کمتر است، فصل‌های پاییز و زمستان بهترین زمان برای خرید ارزانترين تور مسافرتی پکن است. البته تور ارزان پکن در اغلب روزهای سال برگزار می‌شود و مسافران فقط باید خدمات سفر خود را با ترفندهای خاصی انتخاب کنند تا هزینه‌های سفر آنها کاهش یابد. ارزانترین تور پکن معمولا روی هتل 2 و 3 ستاره این شهر بزرگ برگزار می‌شود، با انتخاب این هتل‌ها در زمان رزرو تور مسافرتی پکن از سایت پا به پا سفر می‌توانید هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید. اگر بودجه شما برای سفر محدود است، تور پکن ارزان الی گشت بهترین انتخاب برای یک سفر اقتصادی به پایتخت کشور چین می‌باشد. پا به پا سفر توانسته در طول سال‌ها کیفیت تورهای مسافرتی خارجی خود را ارتقا دهد و برای هر سلیقه و بودجه‌ای تور مناسب را طراحی کند.
 
پا به پا در سفر همراه شماییم 

تکمیل فرم مشخصات فردی / عکس 3.5 در 4.5

تور چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

تور چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

مدت تور 10 روز
سختی تور آسان
کد تور 5625
  • گشت
  • ترانسفر
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ