Close

تور کیش بهار 1403

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 53,500,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Caspian Airline کاسپین
تهران کیش
تهران
کیش
Caspian Airline
کاسپین
ECONOMY
ساعت حرکت: 10:10
مدت حرکت : 02:00
chabahar چابهار
کیش تهران
کیش
تهران
chabahar
چابهار
ECONOMY
ساعت حرکت: 13:35
مدت حرکت : 02:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
جمعه 15 تیر دوشنبه 18 تیر
تهران
کیش
Caspian Airline
کاسپین
ساعت حرکت 10:10
مدت حرکت 02:00
کیش (2شب)
کیش
تهران
chabahar
چابهار
ساعت حرکت 13:35
مدت حرکت 02:00
تهران (پایان سفر)

اگر در حال برنامه ریزی تور کیش هستید حتما بخوانید

صفر تا صد تورهای کیش را بشناسید و با توجه به بودجه، علایق و شرایطتان برایش برنامه‌ریزی و اقدام کنید. در حال حاضر تنوع تورهای کیش زیاد است و ممکن است گیجتان کند و قدرت تصمیم منطقی و آگاهانه را از شما بگیرد. پس قدم به قدم با هم پیش می‌رویم تا به تصمیم‌گیری‌تان کمک کنیم و همه ترفندهایخرید تور گیش را برایتان به صورت شفاف بازگو کنیم.

کیش حال و هوای متفافتی نسبت به شهرهای دیگر ایران دارد و این متفاوت بودن در کنار تفریحات جذابش، یک خاطره فراموش نشدنی برای مسافران می‌سازد. تصورش را بکنید، فصل سرد هم که از راه می‌رسد، لطافت هوا سبب می‌شود دلتان نخواهد در هیچ فضای بسته‌ای بمانید، ترجیح می‌دهید کنار ساحل قدم بزنید و به آب‌های نیلگون خلیج فارس خیره شوید..

 

همه چیز در مورد تور کیش

تور کیش، از پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین،تورهای جنوب ایران است و از مقاصدی است که همیشه جزو گزینه‌های مسافران جنوب است.شاید اولین سوالتان این باشد که چرا تور کیش بخریممگر خرید تورهای کیش چه مزیتی دارد؟ چرا شخصاً به صورت مستقیم اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نکنیم؟ مهمترین دلیلی که سبب می‌شود خیلی‌ها خرید تور کیش را ترجیح دهند، اقتصادی شدن قیمت‌هاست؛ زیرا آژانس های مسافرتی خدمات پرواز و هتل را به قیمت مناسبتری تهییه میکنند و در نهایت اگر تور کیش بخرید، کفه امکانات و کیفیت بر قیمت سنگینی می‌کند. ضمن اینکه تمام کارها را آژانس مسافرتی برای شما هماهنگ می‌کند و فقط کافیست چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید.

تور کیش

کشتی یونانی کیش، از جاذبه‌های پربازدید تور کیش

همه تورهای کیش شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت و هتل می‌شوند. بعضی هایشان گشت شهری هم دارند البته شما آزادید از هر جاذبه‌ای بازدید کنید و هر زمان خواستید به ساحل یا خرید بروید و هر گاه خواستید هم با گروه همراه شوید.

قیمت تور کیش

در حال حاضر، قیمت تور کیش با ۳ شب اقامت و پرواز ایرلاین ایرانی، از قیمت ۵،۶۰۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قیمت تورهای کیش به انتخاب شما بستگی داره و از آن فاکتورهای مهمی است که روی تصمیم‌گیری شما تاثیر می‌گذارد. عده‌ای معتقدند قیمت تور کیش گران است و کلا نباید سراغش رفت. امّا فراموش نکنید که با بالا و پایین کردن تعدادی از فاکتورها میتوانید قیمت تور کیش مناسب با شرایط خودتان نزدیک شوید در ادامه می‌خواهیم از جزئیات و نکات همین بالا و پایین کردن‌ها بگوییم که قیمت تور کیش به بودجه‌ای که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، نزدیک شود.

شناسنامه کارت ملی گواهی محرمیت

تور فوق جارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

تور فوق جارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

مدت تور 4 روز
سختی تور آسان
کد تور 1377
  • ترانسفر
  • بلیط
  • صبحانه
  • گشت
  • سیم کارت رایگان
  • بیمه
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ