Close

تور ارمستان ایروان بهار 1403

دانلود پکیج img-tour

تور ارمستان ایروان بهار 1403

اشتراک
مدت اقامت

3 شب

تاریخ شروع

اردیبهشت

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 76,000,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
اتوبوس کلاسیک
تهران ایروان
تهران
ایروان
اتوبوس کلاسیک
ECONOMY
ساعت حرکت: 06:00
مدت حرکت : 00:00
اتوبوس کلاسیک
ایروان تهران
ایروان
تهران
اتوبوس کلاسیک
ECONOMY
ساعت حرکت: 00:00
مدت حرکت : 00:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
چهارشنبه 23 خرداد شنبه 26 خرداد
تهران
ایروان
اتوبوس کلاسیک
ساعت حرکت 06:00
مدت حرکت 00:00
ایروان (3شب)
ایروان
تهران
اتوبوس کلاسیک
ساعت حرکت 00:00
مدت حرکت 00:00
تهران (پایان سفر)

برای کسانی که علاقه چندانی به سفر هوایی به ایروان ندارند راهنمای کامل سفر زمینی ارمنستان به شدت حائز اهمیت است. سفر زمینی ارمنستان به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که شامل سفر زمینی به ارمنستان با اتوبوس و سفر زمینی به ارمنستان با خودرو شخصی است.

 

این کشور از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با نخجوان و ایران مرز مشترک دارد. جالب است بدانید که این کشور در تمام ایام سال دارای جاذبه های خاصی است و معمولا در تمام فصول با میزان قابل توجهی از مسافران شخصی و تور ارمنستان روبرو می شود. در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا نکات مهم سفر زمینی به ایروان (و سایر شهرهای کشور ارمنستان) را تشریح نماییم.

 

سفر زمینی به ارمنستان با اتوبوس

فاصله تهران تا ایروان (پایتخت ارمنستان) حدود ۱۱۹۵ کیلومتر است. اتوبوس‌ های تهران، پس از حرکت و گذراندن ۶۰۰ کیلومتر به تبریز می‌ رسند. مسافت تبریز تا جلفا ۱۳۵ کیلومتر است، از جلفا تا مرز نردوز نیز ۸۰ کیلومتر است. در ادامه یک توقف نسبتا طولانی به مدت دو تا سه ساعت خواهید داشت که برای بازرسی و بررسی چمدان هاست.

 

شما باید مرز ایران، رودخانه ارس و سپس مرز ارمنستان را پشت سر بگذارید و آن سوری مرز دوباره سوار اتوبوس شوید. سپس ۳۸۰ کیلومتر دیگر را باید طی کنید تا به ایروان برسید. رسیدن به مقصد تقریبا ۲۰ ساعت طول می کشد با این حال ممکن است تحت شرایط خاصی، مدت زمان رسیدن به ایروان افزایش یابد.

 

سفر زمینی به ارمنستان با خودرو شخصی

امکان سفر زمینی به ایروان با قطار وجود ندارد. بنابراین اگر نمی خواهید با اتوبوس راهی این کشور شوید راهی به غیر از هواپیما و استفاده از خودرو شخصی باقی نمی ماند. اگر هم نمی خواهید به صورت هوایی به ایروان بروید بنابراین باید همان گزینه سفر زمینی به ارمنستان با خودرو شخصی را انتخاب کنید. شما برای سفر زمینی به ایروان با ماشین شخصی، دو مسیر پیش رو دارید که باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این مسیرها را در ادامه بیان کرده ایم.

 

مسیر اول: مسیر اول همان مسیری است که در سفر زمینی به ارمنستان با اتوبوس تشریح کردیم. شما بعد از رودخانه ارس و مرز ارمنستان باید ز شهر مِغری، لهواز، لرنادزور، کاپان، اغوانی و آرپی عبور کنید تا به ایروان برسید.

 

مسیر دوم: این مسیر قدری طولانی تر از مسیر قبل است اما چشم اندازهای زیباتری دارد و مناسب کسانی است که به توقف در بین راه علاقه زیادی دارند. دریاچه و پارک ملی سوان مهمترین چشم اندازهایی هستند که در صورت انتخاب مسیر دوم از تماشای آن ها بهره مند خواهید شد. در مسیر دوم باید از شهر مِغری، لِهواز، لرنادزور، کاپان، اغوانی، وایک، شاتین، گِغوویت و لاشِن گذر کنید تا پس از پیمودن یک مسافت ۴۵۰ کیلومتری وارد ایروان شوید.

 

اقدامات اداری برای سفر زمینی به ارمنستان با خودرو شخصی

برای سفر به ارمنستان نیازی به ویزا ندارید با این حال باید پاسپورت خود را چک کنید که دارای اعتبار شش ماهه باشد.

عوارض خروج از کشور را باید پرداخت کنید. عوارض خروج از کشور برای هر شخص برای بار اول، ۲۲۰، برای بار دوم، ۳۳۰ و برای بار سوم، ۴۴۰ هزار تومان است.

باید گواهینامه بین المللی دریافت کنید که هزینه ای معادل ۱۲۰ هزار تومان دارد.

نیاز به پلاک بین المللی برای خودرو دارید که معادل ۳۶۰ هزار تومان است.

نیاز به برچسب CD و IR دارید که هزینه ای معادل ۴۸۰۰ تومان دارد.

شما به یک مجوز برای خروج از کشور نیاز دارید که برای دریافت آن باید معادل ۱۸ هزار تومان پرداخت نمایید.

پا به پا در سفر همراه شما هستیم

اسکن پاسپورت با حداقل 6 ماه اغتبار 

تور چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد 

تور چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد 

مدت تور 4 روز
سختی تور آسان
کد تور 22222
  • گشت
  • ترانسفر
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ