Close

تور انتالیا ویژه تابستان 1403

دانلود پکیج img-tour

تور انتالیا ویژه تابستان 1403

اشتراک
مدت اقامت

5 شب

تاریخ شروع

تیر

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 299,990,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
اتوبوس VIP
تهران آنتالیا
تهران
آنتالیا
اتوبوس VIP
ECONOMY
ساعت حرکت: 09:00
مدت حرکت : 24:00
اتوبوس VIP
آنتالیا تهران
آنتالیا
تهران
اتوبوس VIP
ECONOMY
ساعت حرکت: 12:00
مدت حرکت : 24:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
سه شنبه 06 شهریور یکشنبه 11 شهریور
تهران
آنتالیا
اتوبوس VIP
ساعت حرکت 09:00
مدت حرکت 24:00
آنتالیا (5شب)
آنتالیا
تهران
اتوبوس VIP
ساعت حرکت 12:00
مدت حرکت 24:00
تهران (پایان سفر)

- ضوابط قراردادی این آژانس مطابق با ضوابط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد.

- مسئولیت کنترل پاسپورت بابت (حداقل 7 ماه اعتبار) و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس درخواست کننده می‌باشد و آژانس پا به پا سفر دراین مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

- قیمت ها به تومان می باشد و ارسال 50% از کل مبلغ تور هنگام رزرو الزامیست.

- در صورت افزایش نرخ ارز ما به التفاوت دریافت می‌گردد و در صورت عدم واریزی و تغییر مبلغ قرارداد از سوی شرکت پا به پا سفر کلیه ی مسئولیت ها به عهده درخواست کننده می‌باشد

(در صورت تسویه در روز ثبت شامل افزایش نرخ نمی شود)

- طبق بخشنامه وزارت بهداشت ترکیه تمامی مسافران سفر به کشور ترکیه موظف به انجام ثبت نام در سایت اعلام شده می‌باشند.register.health.gov.tr  

 

معرفی آنتالیا  

آنتالیا در خلیج آنتالیا قرار دارد و بزرگ‌ترین شهر در سواحل مدیترانه‌ای غرب ترکیه محسوب می‌شود. این شهر ترکیبی از 

مناره‌ ییولی (Yivli Minare)  

متمایزترین 

جاذبه و نماد شهری آنتالیا، مناره‌ ییولی یا مناره‌ کنگره‌دار است که به دستور سلطان علاء الدین کیقباد پادشاه سلجوقی بین سال‌های ۱۲۱۹ تا ۱۲۳۶ ساخته شده است. این مناره یکی از بهترین نمونه‌های معماری سلجوقی است که پایه‌ مربع شکل دارد و به استوانه‌ای هشت ضلعی و کنگره دار ختم می‌شود. مسجد قرن چهاردهمی که به این مناره متصل است، هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مناره درست در کنار دروازه‌ ورودی Kale به بخش قدیمی شهر قرار دارد. در مقابل مناره، برج ساعت عثمانی قرار دارد و در حوالی آن هم تعدادی مقبره متعلق به قرن چهاردهم دیده می‌شود.  

دروازه‌ هادریان (Hadrian) 

دروازه‌ هادریان یکی از ورودی‌های اصلی منطقه‌ Kaleiçi یا شهر قدیم آنتالیا است. دیواره‌های شهر در بخش شرقی شهر قدیم به‌خوبی حفظ و نگهداری شده‌اند و دروازه‌ هادریان یکی از جالب توجه‌ترین بخش‌های این دیوارهای قدیمی است. این دروازه از مرمر سفید و به‌ صورت سه قوس با ستون‌هایی قُرنتی به افتخار سفر و بازدید هادریانوس، امپراتور وقت روم از آن شهر در سال ۱۳۰ پس از میلاد ساخته شد. این قوس‌ها با تندیس‌های زیبا مزین شده‌اند. هنگام عبور از دروازه به نقش و نگار و کنده‌کاری‌های سقف هم توجه کنید که بسیار دیدنی است.  

برج و باروی رومی (Hıdırlık Kalesi) 

این برج استوانه‌ای ۱۴ متری، مشرف به بندر قدیمی بر فراز مرز پارک Karaalioǧlu قرار گرفته و در قرن دوم ساخته شده است. هیچ کسی نمی‌داند که کاربرد اصلی این برج در گذشته چه بوده، اما اکثر باستان‌شناسان اتفاق‌نظر دارند که این برج به‌عنوان برج مراقبت و نگهبانی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. احتمالا یک فانوس دریایی هم در این برج وجود داشته تا بندر شلوغ قدیمی را روشن کند. اکنون این مکان، بهترین جا برای تماشای غروب آفتاب و لذت بردن از مناظر شگفت‌انگیز بر فراز بندر قدیمی است. خود پارک هم یک مقصد عالی و آرام برای گشت و گذار و پیک نیک و باغچه‌های پر از گل و درخت آن، فرصتی مناسب برای فرار از شلوغی زندگی شهری است. کافه‌های عالی هم در حوالی این برج وجود دارد که می‌توانید بعد از بازدید، از استراحت کردن و خوردن نوشیدنی در آن‌ها لذت ببرید.  

شهر باستانی آسپندوس (Aspendos) 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که علاقه‌مندان به تاریخ به خاطر آن به آنتالیا سفر می‌کنند، سفر به شهر باستانی آسپندوس است. این منطقه‌ باستانی، میزبان یک تئاتر رومی است که به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های به جا مانده از تماشاخانه‌های رومی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. شهر باستانی آسپندوس یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترکیه است. دوران طلایی و اوج شکوه این شهر باستانی در قرن‌های دوم و سوم بوده است؛ زمانی که بیشتر سازه‌های به جامانده در این شهر، در آن دوران ساخته شده بودند. علاوه بر تئاتر که به‌خوبی مرمت شده و گنجایش ۱۵ هزار نفر را دارد، بیشتر سازه‌های باقی مانده در این شهر، برای گردشگران و دوستداران تاریخ، جذاب و دیدنی است. این مجموعه‌ تاریخی در ۷۴ کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد.  

شهر باستانی پرگه (Perge) 

تماشاخانه‌ وسیع و باشکوه، معابدی که نیمی از آن‌ها تخریب شده و میدان‌گاهی بزرگ که حوالی آن ستون‌های بلند قرار دارد، همگی نشانه‌هایی از شکوه و عظمت این شهر باستانی در قرون گذشته هستند. شهر باستانی پرگه زمانی پایتخت پامفیلیه بوده که در دوران تسلط یونانیان و رومیان به اوج شکوفایی خود رسیده بود. بقایای به جا مانده در این شهر باستانی در مقایسه با دیگر شهرهای باستانی ترکیه، وضعیت خوبی ندارند و به‌خوبی مرمت نشده‌اند. این نکته به این معنا است که گردشگران کمتری از این شهر دیدن می‌کنند و فرصتی برای گردشگران فراهم می‌شود تا با آرامش و در محیطی خلوت در خیابان‌های ستون‌دار و معابد نیمه تخریب شده‌ این شهر بگردند و به دل تاریخ سفر کنند. حمام‌های رومی، دروازه‌های هلنیستیک و آکروپولیس از بخش‌های مختلف این شهر باستانی هستند که هرکدام جذابیت خاصی دارند و ساعت‌ها می‌توانند گردشگران را به خود مشغول کنند. این شهر باستانی در ۱۷ کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد.

 

در  شهرقدیمی فاسلیز بقایای تماشاخانه، معبد، خیابان‌های ستون‌دار و دروازه‌های تاریخی وجود دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر تاریخی که در کنار دریا واقع شده و در واقع یک شهر بندی بوده، باعث شده که مناظر زیبایی داشته باشد. یک موزه در این مجموعه وجود دارد که یافته‌های باستانی این مجموعه در آن به نمایش درآمده است. اگر زمان کافی دارید، دو کیلومتر قبل از این شهر تله کابین Olympos Teleferik را سوار شوید و به قله‌ ۲۲۷۵ متری Tahtali بروید. از فراز این قله می‌توانید چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از شهر و ساحل را تماشا کنید. این شهر تاریخی در ۶۰ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا قرار دارد.  

غار کوکاین (Kocain)  

این غار در اعماق کوه‌های کارستی منطقه قرار گرفته و ۶۰۰ متر طول دارد. این غار برای اولین بار توسط K. Kökten مورد بررسی قرار گرفته است؛ کسی که یافته‌های او ثابت می‌کند، انسان پیش از تاریخ در این غار سکونت داشته است. در ورودی این غار یک آب‌انبار رومی قرار دارد. فضای داخلی غار بسیار بزرگ است و استالاگمیت‌های دیدنی و بزرگی دارد که به اشکال عجیب و غریبی درآمده‌اند. اگر می‌خواهید فضای داخلی غار را به‌خوبی بگردید، چراغ قوه و کفش مناسب همراه ببرید. این غار در ۴۵ کیلومتری شمال آنتالیا واقع شده است.  

مراکز خرید آنتالیا  

سفر به شهرهای ترکیه همیشه با جذابیت خرید همراه است. آنتالیا نیز از این قاعده مستثنا نیست و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید گشت‌و‌گذاری در بهترین مراکز خرید آنتالیا داشته باشید. مرکز خرید ترا سیتی، مرکز خرید میگروس آنتالیا و مرکز خرید مارک آنتالیا تعدادی از مهم‌ترین مقاصد خرید در آنتالیا هستند. برای خرید سوغات‌ آنتالیا می‌توانید سراغ بازارهایی نظیر شنبه بازار و بازار جمهوریت بروید.  

اقامت در آنتالیا  

اگر برای اولین بار است که به آنتالیا سفر می‌کنید، اینکه کجا اقامت کنید به جاذبه‌هایی که قصد دارید آن‌ها را ببینید، بستگی دارد. اگر هدف اصلی شما بازدید از جاذبه‌ها و فضای تاریخی شهر است، بهتر است در شهر قدیم آنتالیا یعنی منطقه‌ Kaleiçi اقامت کنید؛ جایی که خیابان‌های سنگ‌فرش و خانه‌های قدیمی عثمانی شما را به سفری در دل تاریخ می‌برد. اگر از دوستداران آفتاب و ساحل هستید، شهر تفریحی و ساحلی Lara با تفریحگاه‌های چندمنظوره و لوکس، تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند و مکان مناسبی برای اقامت است. از این شهر با ماشین و ظرف ۳۰ دقیقه می‌توانید خود را به شهر قدیم آنتالیا برسانید. در ادامه با بهترین هتل های آنتالیا در این دو منطقه آشنا می‌شویم.  

هتل‌های لوکس  

در ساحل شهر لارا، هتل زیبای Mardan Palace موجب شگفتی همه‌ مهمانان می‌شود. این هتل با فضای داخلی الهام گرفته از دوران عثمانی، استخرهای مجلل و اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و شیک، یکی از بهترین اقامتگاه‌های لوکس آنتالیا است. بچه‌ها از حضور در اسپای مخصوص کودکان لذت می‌برند.

    

Titanic Mardan Palace  

یکی دیگر از هتل‌های لارا که قیمت مناسب‌تری دارد، هتل Barut Lara است که فضایی دنج و خصوصی دارد. کلوب کودکان، ساحل زیبا و امکانات ورزشی متعدد باعث شده که این هتل یک هتل محبوب و مناسب برای خانواده‌ها باشد. مرکز اسپا و سلامتی از دیگر امکانات این هتل است.

  

دیگر هتل لوکس این منطقه، هتل IC Hotels Residence است که ویلاهای مدرن و مجهز، استخرهای خصوصی و کلبه‌های ساحلی دارد. 

 

هتل‌های میان‌رده  

هتل Liberty در سواحل لارا و در ۳۵ دقیقه‌ای از شهر قدیم آنتالیا قرار دارد. این تفرجگاه چند منظوره، دارای امکانات کامل و فضایی مدرن است و برای خانواده‌ها بسیار مناسب است.  

هتل Delphin Palace، فضا و امکاناتی خانوادگی دارد و بسیار مجلل و زیبا طراحی شده‌ است.  

کسانی که می‌خواهند در بخش تاریخی و شهر قدیم آنتالیا اقامت کنند، هتل Eski Masal انتخاب خوبی است که یک استخر در فضای باز و فاصله‌ کمی تا ساحل دارد. 

 

هتل‌های ارزان  

در شهر قدیم آنتالیا، هتل فرانکفورت با یک استخر کوچک و پارکینگ رایگان فقط هشت دقیقه پیاده تا دروازه‌ هادریان فاصله دارد. هتل دروازه‌ هادریان هم فضایی گرم و دلنشین دارد و فقط صد متر با دروازه فاصله دارد. در مرکز شهر قدیم هتل Bacchus Pension را می‌توانید انتخاب کنید که پنج دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و تراس آن چشم‌اندازهای زیبایی از دریا را به نمایش می‌گذارد.

  

غذاهای آنتالیا  

رژیم غذایی ترکیه بسیار به رژیم غذایی ما شباهت دارد و از نظر غذا در سفر به آنتالیا مشکلی نخواهید داشت و حتما غذایی که مناسب ذائقه و باب میل‌تان باشد، پیدا می‌کنید. در ادامه با غذاهای محلی آنتالیا آشنا می‌شویم.  

صبحانه‌ ترکی  

یک صبحانه‌ سنتی ترکی معمولا شامل پنیر (پنیر فتا)، گوجه، زیتون سیاه، عسل یا مربا، نان، سوسیس، سالامی، بیکن و تخم‌مرغ آب‌پز است. در کنار این‌ها، چای سیاه به‌عنوان نوشیدنی سرو می‌شود.  

انواع کباب  

انواع کباب را می‌توانید در رستوران‌های آنتالیا با بهترین کیفیت پیدا کنید. برای تهیه‌ آن‌ها معمولا از گوشت گاو، گوسفند یا بره استنفاده می‌کنند. انواع کباب با روش‌های پخت و طعم‌های مختلف از مشهورترین و محبوب‌ترین غذاهای رایج در ترکیه هستند.  

کباب ترکی  

کباب ترکی برای ما آشنا است. نه‌تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا این غذا به‌عنوان یک فست فود مورد توجه قرار دارد و محبوب است. برای تهیه‌ این کباب، گوشت را با وسیله‌ای متحرک و چرخان در مقابل آتش قرار می‌دهند تا کباب شود. آن را با انواع ادویه‌های محلی طعم‌دار می‌کنند. انواع گوشت را برای تهیه‌ این غذا به کار می‌برند. گوشت‌های کباب شده را می‌برند و گاهی به‌همراه مواد دیگر مثلا قارچ و فلفل دلمه‌ای همراه با نان سرو می‌کنند.  

لحم‌عجین (پیتزای ترکی)  

لحم‌عجین نوعی نان پیتا است که در تنور پخته می‌شود. روی این نان با موادی مثل گوشت، پیاز و جعفری، سیر، فلفل سیاه و قرمز پر می‌شود. این غذای لذیذ، ظاهری شبیه پیتزا دارد.  

غذاهای خانگی  

یاپراک سارما (Yaprak Sarma)  

برای تهیه‌ این غذا، برنج یا گندم را با مواد دیگر ترکیب می‌کنند و در برگ مو می‌پزند. مواد دیگری که برای تهیه‌ این غذا استفاده می‌شود در هر منطقه متفاوت است  

دلمه  

دلمه یکی از غذاهایی است که جایگاه مهمی در آشپزی ترکیه دارد. در ایران و در بسیاری از کشورهای اطراف، این غذا به‌شکل‌های مختلف و با مواد متنوع تهیه می‌شود. برای تهیه‌ آن از بادمجان، فلفل دلمه‌ای و سایر سبزیجات استفاده می‌کنند. این سبزیجات را با برنج، گوشت و مواد دیگر طبق ذائقه پر می‌کنند و می‌پزند.  

مرغ و برنج ترکی  

برنج ت کی را معمولا با مرغ و سس و ادویه‌ مخصوصش سرو می‌کنند.  

بادمجان شکم‌پر (Karnıyarık)  

یکی از مهم‌ترین و لذیذترین غذاها در آشپزی ترکی، بادمجان شکم‌پر است. مواد غذایی اصلی برای تهیه‌ این غذا عبارت است از بادمجان و گوشت چرخ کرده. برای تهیه‌ این غذا، بادمجان را با گوشت و همراه با مواد دیگر پر می‌کنند و می‌پزند.   

انواع سوپ  

سوپ عدس (Mercimek)  

یکی از لذیذترین سوپ‌های ترکیه سوپ عدس است که با عدس قرمز تهیه می‌شود. این غذا را در همه‌ مناطق ترکیه می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید.  

سوپ ماست  

ماست مهم‌ترین ماده‌ تشکیل‌دهنده این سوپ است که در برخی از مناطق ایران هم تهیه می‌شود. این سوپ را هم به‌راحتی نه‌تنها در آنتالیا بلکه در تمامی نواحی ترکیه می‌توانید پیدا کنید.  

سوپ ترخینه  

این سوپ را در هر وعده‌ای می‌توان مصرف کرد، از جمله صبحانه. برای تهیه‌ ترخینه، بلغور را به‌مدت چند ساعت در دوغ می‌پزند. پس از این مدت قطعاتی از این مخلوط خمیر مانند را گلوله کرده و گاهی با افزودن اندکی گیاه خشک پونه آن را زیر نور آفتاب خشک می‌کنند. تکه‌های خشک ترخینه را با افزودن حبوبات و سبزی خشک به‌عنوان آش و سوپ آماده می‌کنند. ترخینه را مدت طولانی می‌توان نگه داشت. علاوه بر ترکیه، این غذا در ایران هم رایج است.

  

دسرها و شیرینی‌ها  

باقلوا  

باقلوا یکی از مشهورترین دسرهای ترکیه است. برای تهیه‌ آن از انواع مغزها مثل گردو، پسته، بادام و فندق استفاده می‌کنند. این مغزها را بین دو لایه شیرینی نازک قرار می‌دهند. این شیرینی را با یک شربت غلیظ، طعم‌دار می‌کنند.  

کادایف (Kaayıf)  

کادایف هم یکی دیگر از دسرهای لذیذ و محبوب در ترکیه است. برای تهیه‌ دسر کادایف از شکر و کره و کادایف رشته‌ای و گردوی خرد شده استفاده می‌شود.  

بامیه (Lokma)  

بامی را با سرخ کردن خمیر تهیه می‌کنند. برای طعم‌دار کردن این خمیرهای سرخ شده، شربت غلیظی روی آن‌ها می‌ریزند.  

پودینگ برنج (Sütlaç)  

یکی ا  رایج‌ترین و مهم‌ترین دسرهای ترکی، پودینگ برنج یا شیربرنج است. برای تهیه‌ این دسر از شیر، برنج و شکر استفاده می‌کنند. برای طعم‌دار کردن آن از دارچین هم استنفاده می‌کنند.  

نوشیدنی‌ها 

 آیران  

آیران کلمه‌ای است که اهالی ترکیه برای دوغ به کار می‌برند. دوغ یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های ترکیه است و با ترکیب ماست، آب، نمک و ادویه‌های مختلف تهیه می‌شود.  

رستوران‌ های آنتالیا  

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تابستانی در ترکیه است. وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع و متعدد باعث شده که این شهر مورد توجه گردشگران قرار  بگیرد و ازاین‌رو تعداد زیادی رستوران مشهور و محبوب با غذاهای باکیفیت در این شهر وجود دارد. رستوران های آنتالیا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و در آن‌ها نه‌تنها غذاهای اصیل ترکی بلکه بهترین غذاهای بین‌المللی را می‌توانید امتحان کنید.

  

در ادامه با بهترین رستوران‌های آنتالیا آشنا می‌شویم. 

کلوب آرما (Club Arma)  

 یکی ازبهترین رستوران‌های آنتالیا کلوب آرما نام دارد که از مهمانان خود با چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از شهر قدیم و تفرجگاهیکی 

دریایی پذیرایی می‌کند. این رستوران را ایتالیایی‌ها در اواخر قرن نوزدهم ساخته‌اند و بنای این رستوران در طول سال‌ها کاربری‌های متفاوتی داشته است. در طرحی کلوب آرما، تلفیق فرهنگ‌ها را به وضوح مشاهده خواهید کرد. ماهی تازه، غذاهای دریایی و غذاهای مدیترانه‌ای را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

  

رستوران وانیلا لانج (Vanilla Lounge)  

این رستوران فقط پنج دقیقه با یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های آنتالیا یعنی دروازه‌ هادریان فاصله دارد. وانیلا لانج، تلفیقی غیرمتعارف از آشپزی معاصر و معماری سنتی عثمانی است که این رستوران را در بر گرفته است. یک سرآشپز بریتانیایی که همسری ترک دارد، این رستوران را اداره می‌کند؛ رستورانی که بهترین مکان برای امتحان کردن طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی است. غذاهای منوی این رستوران با تازه‌ترین مواد و ترکیبی از متدهای جدید و قدیمی آشپزی تهیه می‌شوند.

  

رستوران سراسر فاین دینینگ (Seraser Fine Dining) 

این رستوران در خانه‌ای تاریخی و ۳۰۰ ساله در مرکز تاریخی آنتالیا قرار دارد و یکی از بهترین رستوران‌های شهر است. این رستوران با دکور زیبا، تندیس‌های دیدنی و تزیینات و وسایل ساخته شده با دست، تجربه‌ای خوشایند از غذا خوردن در یک رستوران لوکس را برای شما رقم می‌زند. اجرای زنده‌ پیانو، باغ باشکوه مدیترانه‌ای و غذاهای باکیفیت از جذاب‌ترین ویژگی‌های این رستوران است. در منوی مفصل این رستوران، هم غذاهای اصیل ترکی و هم غذاهای بین‌المللی ارائه می‌شود. تجربه‌ غذا خوردن در این رستوران با پاستاهای خانگی، استیک‌های لذیذ با سس‌های مخصوص، دسرهای خوشمزه و تازه‌ترین غذاهای دریایی تکمیل می‌شود.

  

کستل کافه بار (Castle Café Bar)  

این رستوران چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی از خلیج آنتالیا را به نمایش می‌گذارد و موقعیت جغرافیایی آن باعث شده که رستورانی محبوب برای کسانی باشد که می‌خواهند در حین غذا خوردن، زیباترین مناظر را هم تماشا کنند. رستوران، در حاشیه‌ صخره‌ای مشرف به دریا در شهر قدیم آنتالیا واقع شده و به خاطر فضای فوق‌العاده و سرویس‌دهی عالی در دنیا محبوب است. غذاهای منوی این رستوران معمولا شامل غذاهای مدیترانه‌ای، پاستاها و اسنک‌های متعدد است.

  

کافه و رستوران بیگ شف (Big Chefs)  

بیگ شف یک برند معروف رستوران زنجیره‌ای در ترکیه است که ۱۸ شعبه در ۶ شهر این کشور از جمله آنتالیا دارد. این رستوران اولین بار در سال ۲۰۰۷ در آنکارا افتتاح شد و از آن زمان به بعد به یکی از رستوران‌ها و برندهای محبوب هم برای اهالی کشور و هم برای گردشگران تبدیل شد. منوی این رستوران بسیار شگفت‌آور و متنوع است که هم آشپزی ترکیه و هم آشپزی بین‌المللی را در بر می‌گیرد. مهمانان این رستوران حق انتخاب بسیار گسترده و وسوسه‌برانگیزی دارند که شامل انواع غذاهای محلی و حتی صبحانه‌های فوق‌العاده و مفصل است.

  

رستوران Karaf Wine Bistro  

این رستوران انتخابی ایدئال برای کسانی است که به تاریخ علاقه دارند، چون رستوران در یک خانه‌ قدیمی عثمانی ساخته شده و هنوز اشیای قدیمی، تزیینات و ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است. منوی این رستوران بسیار متنوع است و طیف وسیعی از انواع دسر را هم می‌توانید در آن پیدا کنید.

  

رستوران Il Vicino Pizzeria 

اگر به آشپزی ایتالیایی علاقه دارید، این رستوران بهترین انتخاب است؛ رستورانی که در مرکز تاریخی آنتالیا قرار دارد و بعد از گشت و گذار در خیابان‌های تاریخی می‌توانید در آن استراحت کنید و غذای ایتالیایی نوش جان کنید. این رستوران منویی بسیار متنوع و قیمت‌های معقولی دارد و همین ویژگی‌ها باعث شده که بسیار محبوب و پرطرفدار باشد. همه‌ ویژگی‌های خاص آشپزی ایتالیایی را می‌توانید در غذاها و منوی این رستوران پیدا کنید؛ استارترهای لذیذ، پیتزاهای متنوع و پاناکوتا به‌عنوان دسر.

  

رستوران Alp Pasa  

این رستوران بخشی از یک بوتیک هتل به همین نام است که اجرای زنده‌ پیانو هم دارد. این رستوران در مرکز تاریخی آنتالیا و در یک بنای سنتی عثمانی قرار گرفته است. رستوران Alp Pasa فقط چند قدم تا دروازه‌ هادریان فاصله دارد. یک حیاط بزرگ و رمانتیک کامل‌کننده‌ محیط گرم و دنج این رستوران است. نام غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، فرانسوی و حتی غذاهای گیاهی در منوی این رستوران به چشم می‌خورد.

  

رستوران 7 Mehmet  

این رستوران فقط چند کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و در یک موقعیت عالی از نظر مکانی روی یک تپه‌ سرسبز مشرف به ساحل Konyaalti Plaji قرار گرفته است و به همین دلیل دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از آنتالیا است. این رستوران یکی از مشهورترین رستوران‌های آنتالیا است که توسط سرآشپزی به نام Mehmet افتتاح شده است؛ کسی که کار خود را در دنیای آشپزی و غذا با خدمتکاری شروع کرد. اگر از غذاهای محلی ترکیه را دوست دارید، حتما از غذا خوردن در این رستوران لذت می‌برید. انواع ماهی و مزه، گوشت‌های کباب شده و چشم‌اندازهای زیبای طبیعی در کنار هم دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از غذا خوردن در این رستوران را برای شما رقم بزنند.

  

رستوران پاسیو (Patio)  

در قلب بخش تاریخی آنتالیا یعنی منطقه‌ Kaleici، این مجموعه در چند قدمی بهترین جاذبه‌های فرهنگی آنتالیا قرار گرفته است. انتخابی فراموش‌نشدنی که در آن می‌توانید مفصل‌ترین و لذیذترین صبحانه‌ها را نوش جان کنید؛ از مارمالادهای خانگی گرفته تا انواع پنیر و املت. منوی شام این رستوران هم بسیارمتنوع است و در آن بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را می‌توانید پیدا کنید، از جمله جگر چرب و انواع غذاهای دریایی.   

اگر برنامه‌ای برای خرید از بهترین مراکز خرید و پاساژهای آنتالیا دارید، پیشنهاد می‌کنیم تورهای ویژه آنتالیا را از دست ندهید تا سفری پر از خرید و خوش‌گذرانی داشته باشید.

 

آژانس مسافرتی پا به پا سفر؛ مشاور و مجری مستقیم تورهای آنتالیا

اگر برای خرید تور مسافرتی انتالیا ترکیه سردرگم هستید و نمی‌دانید کدام پرواز یا کدام هتل جذاب شهر آنتالیا را انتخاب کنید، کارشناسان ما در آژانس پا به پا سفر آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

 در پا به پا سفر انواع تورهای هوایی آنتالیا با قیمت‌های گوناگون موجود است؛ از تور ارزان آنتالیا لحظه آخری تا تور لوکس آنتالیا. برای خرید و رزرو تور آنتالیا و مشاهدۀ لیست قیمت این تور همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف به صفحۀ تور آنتالیا مراجعه کنید.

 

 

بهترین قیمت تور آنتالیا را از آژانس مسافرتی پا به پا سفر بخواهید.

پاسپورت با 7 ماه اعتبار 

تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد

تور چارتر و غیر قابل استرداد می باشد

مدت تور 6 روز
سختی تور آسان
کد تور 140369
  • گشت
  • ترانسفر
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • ناهار و شام استخر نوشیدنی
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ