Close

تور قلعه رودخان بهار 1403

دانلود پکیج img-tour

تور قلعه رودخان بهار 1403

اشتراک
مدت اقامت

0 شب

تاریخ شروع

اردیبهشت

هتل

ستاره

( میانگین 0)
شروع از قیمت 9,990,000 + 9,990,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
اتوبوس کلاسیک
تهران تالش
تهران
تالش
اتوبوس کلاسیک
ECONOMY
ساعت حرکت: 01:30
مدت حرکت : 06:00
اتوبوس کلاسیک
تالش تهران
تالش
تهران
اتوبوس کلاسیک
ECONOMY
ساعت حرکت: 00:00
مدت حرکت : 06:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
جمعه 22 تیر جمعه 22 تیر
تهران
تالش
اتوبوس کلاسیک
ساعت حرکت 01:30
مدت حرکت 06:00
تالش (0شب)
تالش
تهران
اتوبوس کلاسیک
ساعت حرکت 00:00
مدت حرکت 06:00
تهران (پایان سفر)

تور یک روزه قلعه رودخان و مرداب سبز سراوان نوروز و نوروز 1403

تور یکروزه قلعه رودخان هر هفته جمعه ها برکذار و احرا میگردد 

گشت ها:
 
قلعه رودخان، ارتفاعات جنگلى فومن، مرداب سبز سراوان، قايق سوارى در مرداب بكر سراوان، عكاسى در دل مردابى مشابه زمين چمن، خرید سوغات محلی گیلان آرامشی بی نظیر در کنار مسير رودخانه در دل جنگل هاى مرتفع فومن عکاسی در کنار تمدن ايرانى
 
وسیله نقلیه توریستی درجه 1 کولر دار با سیستم صوتی
 
خدمات: بیمه مسافرتی و راهنمای مجرب گردشگری
 
پذیرایی: یک وعده صبحانه سلف سرويس و پذیرایی در برگشت
 
لوازم ضروری:
 
کارت شناسایی، دارو و لوازم شخصی، عینک افتابی، کفش یا صندل راحتی برای پیاده روی در جنگل، کرم ضد آفتاب، دوربین عکاسی، پول نقد، فلاسک چایی، شارژ موبایل
 
محل حرکت: تهران (میدان آرژانتین و میدان آزادی)، کرج (ترمینال کلانتری)
 
ساعت حرکت: 1 بامداد
ساعت بازگشت : 23 تهران
 
در این سفر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تمهیدات بهداشتی رعایت می شود. از تمامی مسافران تست کرونا گرفته می‌شود.

  

  شرایط مهم

  1. لطفا قبل از ثبت‌نام «منشور و قوانین تورهای طبیعت‌گردی ‌پا به پا سفر» را مطالعه فرمایید.

  2. برنامه‌های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.

  3. جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست از آوردن هرگونه ظروف یک‌بار مصرف خودداری فرمائید.

  4. لطفا با دقت کامل برنامه سفر، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر ‌پا به پا سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

  5. جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر 15 کیلوگرمی مسافرت نمائید.

 

نکات مهم در هنگام ثبت نام

قبل از تسویه حساب، نسبت به رزرو (آنلاین یا تلفنی) اقدام نمایید، در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده ما نخواهد بود.

 

رزرو اولیه برای تورهای یک‌روزه حداکثر تا 48 ساعت و تورهای چندروزه حداکثر تا 72 ساعت دارای اعتبار می‌باشد، در محدوده مهلت یاد شده همسفران عزیز باید نسبت به پرداخت هزینه تور و ثبت‌نام قطعی اقدامات لازم را انجام دهند. آسانترین، مدرن‌ترین و البته روش پیشنهادی ما به شما پرداخت اینترنتی می‌باشد. با این حال، درصورت عدم دسترسی به پرداخت اینترنتی می‌توانید مبلغ را به حساب‌ زیر شرکت نمایید:

تور چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد 

همراه داشتن پتوي مسافرتي سبك كافيست.

- مسافرين محترم مي بايست حداقل 30 دقيقه قبل از حركت تور در محل حركت حضور داشته باشند.

- هزینه تفریحات اضافی، ورودیه های اماکن تفریحی بلیطی، ترانسفرمحلی و..…به عهده مسافرین می باشد. 

 

تور یک روزه قلعه رودخان و مرداب سبز سراوان 

یکی از عجایب تاریخی که درست در ارتفاعات جنگلی فومن قرار گرفته است. این پدیده را با عبور از پله ها بايد کشف کنید؛ اما این پله‌ها در مسیر رویایی قرار گرفته‌اند: مسیر جنگلی که صدای دلنشین رودخانه همراهی‌تان خواهد کرد و هر چه بالاتر می‌روید دوست دارید برگردید و طبیعت زیر پای خود را ببینید. در راه، مردمانی با لباس‌ها و محصولات محلی خواهید دید که به جذابیت سفرتان می‌افزاید. بیش‌تر روزهای سال این قلعه زیر مه قرار گرفته که زیبایی خاص خود را دارد. البته شکوه قلعه‌رودخان به فضای خارجی آن ختم نمی‌شود. وقتی به ورودی چوبی آن رسیدید وارد آن شوید؛ قطعا از وجود اتاق‌های هشت‌ضلعی، اجاق، دودکش و آب انبار که همه نشان از هوشمندی معماران آن دارد به وجد خواهید آمد. اما در مرداب سراوان اولین جاذبه طبیعی که چشم همه تازه وارد ها را به خودش میکشاند یک محوطه سبز رنگ در سمت چپ پارک است. ممکن است ابتدا تصور کنید که در حال دیدن یک زمین چمن هستید اما با دیدن قایق های قو شکل در وسط این زمین چمن تازه متوجه میشوید که یک

تالابی سبز رنگ وجود دارد. 

  •  جاذبه‌های گردشگری فومن

    فومَن یکی از شهرهای استان گیلان و مرکز شهرستان فومن است. این شهر در ناحیهٔ جلگه‌ای گیلان قرار دارد و در میان باغ‌ها و شالیزارها محصور شده‌است. فومن را به خاطر مجسمه‌های زیادی که در آن وجود دارد به عنوان شهر مجسمه‌ها نیز می‌شناسند همچنین از زیبایی‌های دیگر این شهر می‌توان به وجود درختان چنار بسیار زیاد در خیابان‌های آن اشاره کرد. این شهر با داشتن پیشینه تاریخی و مناظر زیبا هرساله میزبان گردشگران زیادی است.
    شهرستان فومن از نظر صنعت گردشگری و هم چنین اکوتوریسم (طبیعت گردی) از جایگاه ویژه‌ای در ایران و حتی در جهان برخوردار بوده و با چشم‌اندازهای بی‌نظیرش به یکی از قطب‌های توریستی تبدیل گشته است. در یک تقسیم‌بندی کلی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان را به پنج بخش طبیعی ، تاریخی ، مذهبی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی می‌توان تقسیم نمود.
    ماسوله :
    شهرک کوهستانی و دلپذیر ماسوله با وسعتی معادل ۱۰۰هکتار در ۳۶ کیلومتری غرب و جنوب غربی شهر فومن قرار گرفته‌است. این بلندترین و هم چنین کوچکترین شهر گیلان که با داشتن جاذبه‌های تاریخی ، فرهنگی به ویژه‌ای معماری سنتی منحصر به فرد چشم هر بینندهای را مسحور زیبایی خود نموده و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌نماید. شهر مزبور از نظر طبیعی به گونه‌ای استقرار یافته که از سه جهت شمال ، جنوب و غرب به کوه تکیه زده و از طرف شرق به دره‌ای زیبا مشرف می‌باشد. این نگارینهٔ بی‌همتا با آب و هوای مطبوع خود وبا ان خانه‌های سنتی و پلکانی اش از ارزش معماری بالایی بر خوردار بوده و به همین جهت در سال ۱۳۵۴در فهرست آثار ملی ایران و اخیراً در فهرست میراث جهانی

  • یونسکو نیز به ثبت رسیده‌است.


  • قلعه رودخان :
    دژ رودخان یا قلعه حسامی نام قلعه‌ای تاریخی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است. برخی از کارشناسان ، ساخت قلعه را در دوران ساسانیان و مقارن با حمله عرب‌ها به ایران دانسته‌اند. این قلعه با ۲/۶ هکتار مساحت بر فراز ارتفاعات روستای رودخان قرار دارد. دیوار قلعه ۱۵۰۰ متر طول دارد و در آن ۶۵ برج و بارو قرار گرفته شده‌است. این قلعه در ارتفاعی بین ۶۶۵ تا ۷۱۵ متر از سطح دریا واقع شده و در کنار آن رودخانه‌ای با همین نام جاری است. این دژ با ارزش تاریخی که دارد بنابر ساختار ، معماری و ویژگی‌های استراتژیکی و رزمی ، در ۳۰ مرداد ۱۳۵۴ خورشیدی ، به شماره ۳/۱۵۴۹ در سیاههٔ یادمان‌های دیرین ایران (فهرست آثار تاریخی و ملی) ماندگار شد.
    پارک فومن :
    این پارک با داشتن انواع مجسمه‌های بینظیر و تاریخی و فضای زیبا و سرسبز و امکانات رفاهی مناسب طی چند سال اخیر که این شهر در روزهای تعطیل پذیرای مسافران زیادی است محلی برای تفریح و استراحت است. بزرگی پارک فومن در کنار درختان همراه با وسائل بازی مفرح و متفاوت از جمله امکانات آن است.

کارت ملی / شناسنامه

تور فوق چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

تور فوق چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

مدت تور 1 روز
سختی تور آسان
کد تور 14031403
  • گشت
  • ترانسفر
  • بیمه
  • صبحانه
  • سیم کارت رایگان
  • بلیط
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ