Close

تور تنگه واشی بهار 1403

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 8,990,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
اتوبوس کلاسیک
تهران فیروزکوه
تهران
فیروزکوه
اتوبوس کلاسیک
ECONOMY
ساعت حرکت: 04:30
مدت حرکت : 01:00
اتوبوس کلاسیک
فیروزکوه تهران
فیروزکوه
تهران
اتوبوس کلاسیک
ECONOMY
ساعت حرکت: 18:00
مدت حرکت : 01:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
جمعه 05 مرداد جمعه 05 مرداد
تهران
فیروزکوه
اتوبوس کلاسیک
ساعت حرکت 04:30
مدت حرکت 01:00
فیروزکوه (0شب)
فیروزکوه
تهران
اتوبوس کلاسیک
ساعت حرکت 18:00
مدت حرکت 01:00
تهران (پایان سفر)

تور یکروزه تنگه واشی هر هفته جمعه ها برگذار و اجرا میگردد

وسیله نقلیه توریستی درجه 1 کولر دار با سیستم صوتی 
خدمات: بیمه مسافرتی و راهنمای مجرب گردشگری 
پذیرایی: یک وعده صبحانه سلف سرويس و پذیرایی در برگشت 
 
لوازم ضروری: 
کارت شناسایی، دارو و لوازم شخصی، عینک افتابی، کفش یا صندل راحتی برای پیاده روی در جنگل، کرم ضد آفتاب، دوربین عکاسی، پول نقد، فلاسک چایی، شارژ موبایل 
محل حرکت: تهران ( میدان آرژانتین و میدان آزادی )
 
ساعت حرکت: 4:45 صبح
ساعت بازگشت : 20 تهران
 
عکس های تور تنگه واشی یک روزه

تور تنگه واشی یک روزه پا به پا سفر همراه شوید و لذت ببرید از یک روز پر ماجرا در رودخانه و تنگه و طبیعت همراه جوانانی شاد-

 

توضیحات تور تنگه واشی یک روزه

تنگه واشی؛ محلی مناسب برای تعطیلات یک روزه

گردشگران بسیاری به جهت دور بودن از آب‌ و‌هوای آلوده شهری و خیابان‌های پرترافیک و شلوغ، گردشگاه‌های نزدیک اما خارج از شهر را ترجیح می‌دهند. تنگه واشی با دارا بودن این خصوصیت‌ها، خصوصا در فصل تابستان می‌تواند انتخاب مناسبی برای تعطیلات آخر هفته باشد. تنگه واشی یا تنگه ساواشی دارای دو تنگه متوالی می‌باشد که در انتها و بعد از پیاده‌روی هیجان‌انگیز در رودخانه خروشان بین تنگه‌ها و گذشتن از یک دشت به آبشاری زیبا ختم می‌شود که خستگی مسافران را از دوش آنها بر می‌دارد. علاوه بر تنگه، دشت و آبشار زیبای این منطقه، وجود کتیبه‌ای مربوط به دوره قاجاریه که یکی از سه کتیبه معروف مربوط به این دوره می‌باشد، توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

 

چه زمانی به تنگه واشی سفر کنیم؟

اگر می‌خواهید به این منطقه سفر کنید، فصل تابستان بهترین زمان برای حضور گردشگران است. در واقع از روزهای پایانی خرداد تا اواسط شهریور می‌توانید به تنگه واشی سفر کنید. بارش‌های متعدد در فصل تابستان، آب‌و‌هوای این منطقه را معتدل می‌کند. اگر می‌خواهید در تنگه واشی آبتنی کنید در فصل زمستان و بهار به این منطقه نروید زیرا آب و هوا بسیار سرد است. همچنین برای رفتن داخل آب باید بدانید که سطح آب تا زانوی شما بالا می‌آید و باید هوای منطقه را بسنجید و لباس اضافی همراه خود داشته باشید. همچنین اگر کودک یا فرد خردسالی همراه شماست بهتر است به داخل آب نروید زیرا ممکن است خطرناک باشد و به آن‌ها صدمه وارد کند. البته به یاد داشته باشید که چهارپایانی در آن منطقه حضور دارند که به مسافران کرایه داده می‌شوند و می‌‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

تنگه واشی را بشناسید

تنگه واشی دو بخش به نام‌های واشی و سا دارند. در واقع نام این تنگه، ساواشی است که در زبان ترکی به معنی درگیری و دعوا است. این تنگه به دلیل باریک بودن این نام را گرفته و می‌توانید آسمان زیبا را از میان این تنگه تماشا کنید. همچنین کتیبه‌هایی در این تنگه وجود دارد که نشان از هویت تاریخی این منطقه دارد. این کتیبه‌ها متعلق به دوره قاجاریه و زمان فتحعلی شاه است. روایت‌هایی از زمان قاجاریه روی این کتیبه‌ها دیده می‌شود. تنگه واشی پوشش گیاهی خاصی ندارد اما یک گیاه بسیار نایاب به نام باریچه در آن رشد می‌کند که مصارف دارویی دارد اما حواستان باشد که به دلیل نایاب بودن این گیاه، نمی‌توانید آن را بچینید و با خود به خانه ببرید زیرا با این اقدام، مجرم شناخته می‌شوید.

 

پا به پا سفر به مسافران پرمشغله در جست‌و‌جوی گردش و تفریح اما با زمان کم این تور هیجان انگیز را پیشنهاد می‌دهد. پا به پا سفر هر هفته بر مبنای آب‌و‌هوا، اقدام به اجرای تور یکروزه تنگه واشی ، تور اب بازی تنگه واشی و تور فرهنگی - تاریخی می‌کند. اگر شما هم مایل به همسفر شدن با تورهای جذاب ما را دارید، با شماره 02144035235 تماس بگیرید و از جدیدترین تورها و برنامه‌های سفر ما آگاه شوید. همچنین می‌توانید تور خود را به صورت آنلاین رزرو نمائید، کافیست به بخش رزرو انلاین وب‌سایت پا به پا سفر رفته و تور ایرانگردی خود را انتخاب کنید. 

 

سفرنامه  تور تنگه واشی یک روزه

تنگه واشی یا ساواشی در فیروزکوه و فاصله دو ساعت و نیم از تهران قرار دارد و از اردیبهشت ماه تا مهرماه هر سال پیشنهاد جالبی برای سفر است، در مسیر جاده فیروزکوه وارد مسیر تنگه واشی می شویم. به دلیل سرمای آب و منطقه امکان برگزاری تور تنگه واشی یک روزه از آبان ماه تا فروردین سال بعد میسر نیست و تاریخ های اجرا یک هفته پنجشنبه و یک هفته جمعه در نظر گرفته شده تا همسفرانی که علاقه مندند روز خلوت تر تنگه واشی را تجربه کنند روز پنجشنبه بروند و سایر علاقه مندان به تنگه واشی در روزهای جمعه و بر اساس تجربه پا به پا سفر، تور تنگه واشی بدین صورت برگزار می شود و با توجه به شرایط طبیعی منطقه می بایست حتما کفش پیاده روی مناسب و لباس و کلاه و عینک آفتابی همراه داشته باشید تا در گذر از رودخانه هم لذت ببرید.

ساعت 5 صبح حرکت از تهران به سوی جاده فیروزکوه، صرف صبحانه در رستوران مسیر، عبور از جلیزجند و ساعت 9 صبح ورود به منطقه و آغاز مسیر پیاده روی در تنگه واشی و عبور از رودخانه در بین دره سنگی، دیدار از کتبه تنگه واشی یا همان کتیبه شکارگاهی فتحعلی شاه قاجار، مشاهده دشت بهشت و لذت از تفرجگاه قاجار، آبشار ساواشی، صرف ناهار در دشت سکوت (به عهده مسافر) و برگشت به تهران تا حدود ساعت 6 عصر.
 
خدمات تور تنگه واشی یک روزه

سفر با وسیله نقلیه توریستی، همراهی تور لیدر، صبحانه، پذیرایی بین روز، پرداخت هزینه ورودیه اماکن دیدنی، بیمه مسافرتی( فقط ناهار به صورت پیک نیک به عهده مسافر می باشد)

همراهی راهنمای تور حرفه ای
پرداخت ورودیه اماکن مورد بازدید
پذیرایی در برگشت
بیمه مسافرتی
سفر با اتوبوس توریستی و ماشین شخصی
وسیله رفت و برگشت تور تنگه واشی یک روزه

سفر با اتوبوس توریستی برگزار می‌ شود.

لوازم مورد نیاز تور تنگه واشی یک روزه
دارو و لوازم شخصی
عینک آفتابی
لباس مناسب سفر
کرم ضدآفتاب
کفش پیاده روی
وعده های غذایی و رستوران های تور تنگه واشی یک روزه

در تور یک روزه تنگه واشی مسافران وعده غذایی ناهار را به صورت غذای پیک نیک همراه خود میاورند

شرایط خاص تور تنگه واشی یک روزه

در این تور به دلیل داشتن پیاده روی برای کودکان زیر 6 سال و بالای 60 سال مناسب نمی باشد.

 

در حال حاضر تاريخ اجراي گروهي براي تور تنگه واشی یک روزه برنامه ریزی نشده است. جهت اطلاع از سایر تورهای برنامه ریزی شده به صفحه رزرو آنلاین تور پا به پا سفر بروید و تور مورد نظر را انتخاب نمایید. ضمنا در صورت علاقه به رزرو تور گروهی یا انفرادی، فرم درخواست تور را تکمیل نمایید و تاریخ مورد نظر خود برای سفر به تور تنگه واشی یک روزه را در آن وارد کنید تا درخواستتان ثبت گردد.
 
تور تنگه واشی یک روزه

کاربر محترم در صورتی که تاریخ اجرای تور گروهی برای این تور وجود نداشته باشد، می‌توانید با تکمیل فرم درخواست تور و تکمیل اطلاعات آن، درخواست خود را ثبت نمایید. درخواست شما در لیست انتظار قرار خواهد گرفت و همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند.

شناسنامه / کارت ملی

تور چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

تور چارتر و غیر قابل کنسلی میباشد

مدت تور 1 روز
سختی تور آسان
کد تور 1403002
  • گشت
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • عصرانه
  • ترانسفر
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ