Close

تور مشهد بهار 1403

دانلود پکیج img-tour
( میانگین 0)
شروع از قیمت 33,000,000
تاریخ تور
بارگذاری پکیج ها
حمل و نقل
Kish کیش ایر
تهران مشهد
تهران
مشهد
Kish
کیش ایر
ECONOMY
ساعت حرکت: 09:00
مدت حرکت : 00:00
Iran Air ایران ایر
مشهد تهران
مشهد
تهران
Iran Air
ایران ایر
ECONOMY
ساعت حرکت: 00:20
مدت حرکت : 05:00
رزرو تور
تهران (شروع تور)
دوشنبه 25 تیر پنجشنبه 28 تیر
تهران
مشهد
Kish
کیش ایر
ساعت حرکت 09:00
مدت حرکت 00:00
مشهد (3شب)
مشهد
تهران
Iran Air
ایران ایر
ساعت حرکت 00:20
مدت حرکت 05:00
تهران (پایان سفر)

  ضوابط قراردادی این آژانس مطابق با ضوابط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد 

- قیمت ها به تومان می باشد و ارسال 50% از کل مبلغ تور هنگام رزرو الزامیست 

- در صورت افزایش نرخ ارز ما به التفاوت دریافت می‌گردد و در صورت عدم واریزی و تغییر مبلغ قرارداد از سوی شرکت پا به پا سفر کلیه ی مسئولیت ها به عهده درخواست کننده می‌باشد  

(در صورت تسویه در روز ثبت شامل افزایش نرخ نمی شود) 

رزرو پرواز و هتل بصورت چارتر و غیر قابل استرداد و سوخت کامل می باشد. 

خدمات آژانس

بلیط رفت و برگشت اقامت در هتل با خدمات مذکور 

تورها چارتری غیر قابل استرداد یا هر گونه تغییرات می باشد. 

کودک بالای ۵ سال جهت پذیرش در هتل بزرگسال محسوب می شود. 

تحویل اتاق هتل ساعت ۱۴:۰۰ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲:۰۰ می باشد. 

همراه داشتن فتوکپی شناسنامه جهت صدور بلیت و کارت ملی هنگام سوار شدن در هواپیما الزامی است

  

تور مشهد با قطار 

تور مشهد با قطار انتخاب بسیاری از خانواده های ایرانی است چرا می توان از مسیر بیشترین لذت را برد و با احساس امنیت کامل سفری لذت بخش را تجربه کرد.

 

سالانه تورهای بسیاری در زمان های مختلف برای مسافران و زائران حرم رضوی برگزار می شود. تورها با توجه به زمانبندی و شرایط مسافران به صورت هوایی و زمینی هستند. سفر به مشهد به وسیله قطار یکی از انواع تورهای زمینی محسوب می شود.

 

آیا تا به حال تجربه سفر با قطار را داشته اید؟ اگر تجربه سفر طولانی با قطار را نداشته اید؛ همراه ما باشید تا زیبایی های سفر با قطار را باهم بررسی کنیم. 

یکی از مهم ترین لذت های سفر با قطار، بودن پدر یا راننده در کنار خانواده و لذت بردن یکسان از سفر است و مهم تر از همه امنیت سفر با قطار است که کمترین سوانح و تصادفات مربوط به حمل نقل ریلی مخصوصا قطار است. 

البته که دلایل بسیار دیگری برای رزرو کردن تور مشهد با قطار وجود دارد اما همین دلایل مهمی که برای شما گفتیم هم برای دلنشین تر شدن تور کافی است. در ادامه برخی از مزیت های سفر به مشهد با قطار را برای شما بیان می کنیم:

 

  • وجود راه آهن در مراکز شهرهای کشور
  • وجود گستره وسیع شبکه راه آهن
  • نظم بی نظیر در کل سفر
  • عدم محدود بودن بار مسافر
  • عدم آلودگی محیط زیست
  • راحتی فیزیکی فوق العاده
  • و … 

در نتیجه، سفر به مشهد با قطار می تواند یک تجربه فوق العاده را برای شما رقم بزند.

 

تور مشهد هوایی 

شهر مشهد از آنجا که جایگاه مناسبی از نظر گردشگری در کشور ما دارد، همیشه در سفرهایی که به آن ختم می شود، از بهترین هواپیماهای موجود استفاده می گردد. 

در نتیجه، تور مشهد هوایی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای سفر به این شهر مقدس باشد. در ادامه، مزیت های سفر به مشهد به وسیله هواپیما را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم:

 

  • مهم ترین و اولین دلیلی که برای شما به عنوان یک گردشگر اهمیت دارد، تورهای لحظه آخری است که در وسایل نقلیه دیگر، کمتر دیده می شود
  • امکانات و خدماتی که شما در هواپیما دریافت می کنید، بسیار بهتر از دیگر موارد می باشد
  • شاید باورش سخت باشد اما هواپیما در مقایسه با دیگر وسایل نقلیه، از امنیت بسیار بیشتری برخوردار است
  • در اولویت بودن رضایت مسافران در انواع سفرهای هوایی
  • سرویس بهداشتی هواپیما در مقایسه با وسایل دیگر، به مراتب تمیزتر است
  • و … 

در نهایت، اگر از تور زیارتی-سیاحتی مشهد با هواپیما استفاده کنید، بدون شک یک سفر فوق العاده را تجربه خواهید کرد. یک نکته بسیار مهم دیگر این است که شما با هر بودجه ای که در مدنظر داشته باشید، می توانید از شرکت های هواپیمایی متفاوت استفاده کنید. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که بیشتر افراد برای سفر به مشهد، از هواپیما استفاده می کنند.

 

عوامل موثر بر سفر به مشهد با هواپیما 

در بالا، در مورد مزایایی که به واسطه تور زیارتی-سیاحتی مشهد هوایی برای شما فراهم می شود، توضیحاتی ارائه کردیم. در این قسمت قصد داریم تا بیشتر درباره عواملی که در تغییر وضعیت یک تور مشهد هوایی تاثیر دارند را نیز برای شما معرفی کنیم: 

  • شرکت هواپیمایی ارائه دهنده پرواز
  • مدت زمان پرواز
  • نوع هتل محل اقامت مسافرین
  • مدت زمان تور مسافرتی شما

 

این ها جزو مهم ترین عواملی هستند که بر روی تور مسافرتی مشهد تاثیر می گذارند. طبیعی است که با تغییر هر کدام از آن ها قیمت تور مدنظر مشهد شما هم تغییر پیدا خواهد کرد. قیمت تور مشهد با قطار یا هواپیما یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که تحت تاثیر عوامل بالا می باشد. 

در نتیجه، پیشنهاد می کنیم که قبل از تصمیم برای سفر به مشهد، این عوامل را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس آن ها تصمیم بگیرید.

 

جاذبه های گردشگری مشهد 

در طول سفر خود به شهر مشهد مقدس، باید علاوه بر زیارت حرم مطهر، از جاذبه های گردشگری نیز استفاده کنید. مدیریت یک تور خوب باید به گونه ای باشد که یک سفر خاطره انگیز را برای شما به وجود بیاورد. 

اگر اطلاعاتی در مورد جاذبه های گردشگری مشهد ندارید، در ادامه قصد داریم تا بهترین مکان های موجود در این شهر را برای شما معرفی کنیم. 

  • پارک ساحلی آفتاب
  • سرزمین موج های آبی
  • طرقبه
  • شاندیز
  • پارک وکیل آباد
  • شهر زشک
  • مجتمع های تفریحی ابرده
  • بازار رضا مشهد
  • و … 

این شهر به قدری دارای جاذبه های زیبا است که اگر بخواهیم آن ها را به طور کامل شرح دهیم، حجم آن در این مطلب عملا نمی گنجد. با این حال برخی از مهم ترین آن ها را در انتهای این مقاله می توانید مشاهده کنید.

 

تور مسافرتی مشهد 

همانطور که می دانید هر ساله افراد بسیار زیادی شهر مشهد را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌ کنند و در این میان یکی از آسان ترین و پر طرفدار ترین روش های مسافرت بیشتر استفاده از تور مسافرتی مشهد می باشد. به خوبی این نکته را می دانید که تور مسافرتی مشهد با در نظر گرفتن نوع بلیط و کیفیت خدمات ارائه شده، تعداد روزها و سایر موارد دیگر دارای انواع متفاوتی می باشد که هر یک از آن ها در سایت پا به پا سفر برای شما وجود دارد. در ادامه برای شما در رابطه با تور مسافرتی مشهد موارد لازم را توضیح خواهیم داد. 

این امکان به راحتی برای شما فراهم شده تا با مراجعه به سایت پا به پا سفر به راحتی و با انجام چندین کلیک ساده انواع تور مسافرتی مشهد را برای خود بالا بیاورید سپس با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید مناسب ترین آن را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است این نکته را نیز بیان کنیم که ندا بال سعی کرده تورهای مسافرتی مشهد را با تنوعات ویژه و قیمت های متفاوتی برای افراد قرار دهد و همچنین در این تورها هتل های سه و چهار و ستاره قرارگرفته که در هر یک از آن ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

 

مزیت های سفر مشهد با تور 

پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه بخواهید تور مشهد با قطار یا تور مشهد هوایی یا هر نوع تور مدنظر خود را انتخاب کنید، قبل از تصمیم نهایی خود، در مورد ویژگی های یک تور مسافرتی خوب اطلاعاتی جمع آوری کنید. 

  • سفر با تور سبب می شود تا استرس شما کاهش پیدا کند
  • بالا بودن شگفت انگیز امنیت سفر
  • عدم نیاز به هماهنگ کردن کارها توسط شخص شما
  • کسب اطلاعات از بهترین کارهایی که در طول سفر می شود انجام داد
  • صرفه جویی بی نظیر در زمان
  • و … 

طبیعی است که اگر بخواهیم مزیت هایی که شما با سفر دسته جمعی به دست می آورید را به صورت کامل شرح دهیم، در این مقاله نمی گنجد. در هر صورت، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب تور مسافرتی مورد نظر خود، تمامی این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهید تا یک تجربه خاطره انگیز را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید. 

البته؛ فراموش نکنید که یکی از هدف های اصلی سفر به مشهد، زیارت حرم مطهر رضوی است. به همین دلیل، آن دسته از افرادی که فقط و فقط می خواهند در بارگاه حرم رضوی باشند، به هیچ عنوان نباید تصور کنند که در تورهای مسافرتی شهر مذهبی مشهد قرار است این امکان از آن ها سلب شود. در تمامی تورهای سفر مشهد، کاملا شرایطی فراهم می شود که شما می توانید به بهترین شکل ممکن، زیارت خود را به جای آورید. پس دسته جمعی بودن تورهای که به مشهد می روند را دلیلی برای به هم خوردن برنامه زیارت خود نباید بدانید.

 

تور مشهد هوایی زمینی در سفر به مشهد

 

تور مشهد لحظه آخری

 

تور لحظه آخری مشهد امروزه یکی از تورهای گردشگری است که افراد به دنبال پیدا کردن بهترین آن هستند. با این حال، پیشنهاد می کنیم که قبل از تصمیم برای رزرو تور مسافرتی شهر مشهد خود، اطلاعاتی درباره مزایا و معایب تور مشهد لحظه آخری به دست بیاورید. 

قبل از بررسی مزیت های تورهای لحظه آخری، باید در مورد معنا و مفهوم آن ها نیز اطلاعاتی داشته باشید؛ تور لحظه آخری زمانی رخ می دهد که آژانس های برگزار کننده تور، بنا بر دلایلی، نتوانسته اند صندلی های خود را تکمیل کنند و تصمیم گرفته اند با ارائه شرایط ویژه ای، مسافر جدید را جذب تور خود کنند. 

به طور کلی، تورهای گردشگری مشهد به خودی خود دارای زیر شاخه های زیادی هستند که یکی از مهم ترین آن ها تور لحظه آخری مشهد می باشد. همواره در انتخاب این دسته از تورها به این مسئله دقت داشته باشید که اصطلاحا سرتان کلاه نرود! به این صورت که برخی از سودجویان، با تبلیغ اینکه تور لحظه آخری برای مشهد دارند و می توانند شما را با قیمتی بسیار کمتر به این شهر ببرند، هزینه را از شما گرفته و در نهایت با بدترین امکانات موجود، شما را به سفر به مشهد می فرستند. ادامه این مطلب را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید تا بیشتر به این مسئله بپردازیم.

 

مزایای تور لحظه آخری مشهد 

همانطور که گفته شد، آژانس های تورهای مسافرتی شهر ئ مشهد، سعی می کنند که بهترین پیشنهادات خود را برای تورهای لحظه آخری ارائه کنند. یکی از مهم ترین آن ها، قیمت تور می باشد. 

طبیعی است که اگر شما قصد دارید در هزینه های خود نهایت صرفه جویی را بکنید، باید همیشه به دنبال تور مشهد لحظه آخری باشید تا بهترین قیمت را از آن خود کنید. پا به پا سفر یکی از بهترین مراکز در ارائه تور مسافرتی مشهد لحظه آخری می باشد که شما می توانید از خدمات این مجموعه، نهایت بهره را ببرید. 

علاوه بر قیمت منصفانه، یکی از دیگر از مزیت های تور لحظه آخری مشهد این است که شما هدر رفتی در وقت خود نخواهید داشت. با تور مشهد لحظه آخری شما می توانید در مدت زمانی سریع، با یک برنامه سفر خوب و از پیش تعیین شده، به مسافرت بروید. 

البته تنها مسئله ای که در اینجا وجود دارد این است که شما باید قبل از رزرو تور مشهد لحظه آخری ، آمادگی لازم برای مسافرت را داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است سفر شما با رضایت بخش نباشد.

 

شناسنامه / کارت ملی / گواهی محرمیت

تورها چارتری غیر قابل استرداد یا هر گونه تغییرات می باشد. 

 

تورها چارتری غیر قابل استرداد یا هر گونه تغییرات می باشد. 

 

مدت تور 4 روز
سختی تور آسان
کد تور 140304
  • بیمه
  • بلیط
  • صبحانه
  • گشت
  • ترانسفر
  • سیم کارت رایگان
img-counter
ایمون زائد

مدیر مسئول تور

لغو پاسخ