استخدام کارمند آژانس های هواپیمایی  استخدام کارمند آژانس های هواپیمایی ۳۰ مهر ۱۴۰۲

  استخدام کارآموز و کارمند آژانس هواپیمایی در سال 1404

اشتغال با استخدام آژانس های مسافرتی و هتلداری و گردشگری در دنیای امروز یک ایده جالب و خلاق برای نقش ‌بازی‌کردن در این صنعت است. شغل‌های گردشگری درصد قابل توجهی از سهم اشتغال نیروی کار را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. صنعت گردشگری نسبت به دیگر صنایع جدیدتر و نوپاتر بوده و فضا برای ارائه ایده‌های پولساز گردشگری مهیا است.

 

دوره کارآموزی رایگان آژانس های مسافرتی در سال 1404


 آژانس هواپیمایی پردرآمدترین شغل‌های گردشگری جهان در سال 1404
در بیش‌تر کشورهای جهان، گردشگری به عنوان یک صنعت پیشرو در ایجاد اشتغال و کاریابی شناخته می‌شود. چنانچه گفتنی است که به ازای ورود هر گردشگر به مقصد، شش شغل ایجاد می‌شود. این صنعت از چنان وسعت و گستردگی برخوردار است که افراد علاقه‌مند با داشتن دانش متوسط می‌توانند به استخدام در جذاب‌ترین شغل‌های گردشگری فکر کنند. شغل‌های گردشگری در عین اینکه کار محسوب می‌شوند خود نیز به عنوان یک تجربه هیجان‌انگیز شناخته می‌شوند. در حقیقت به عنوان یک صنعت پویا توانسته است شور و شوق در کارکنان و مشتریان خود ایجاد کند. بهترین شغل‌های گردشگری در انتظار کارکنان و افراد جویای کار این رشته و صنعت است. بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در مورد تعدادی از شغل‌های پردرآمد گردشگری اتفاق نظر دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

چگونه دوره کارآموزی رایگان را در آژانس های مسافرتی در سال 1404 بگذرونیم

Ø مدیر رویداد (Event manager)

Ø مدیر رستوران (Restaurant manager)

Ø مدیر کل هتل (Hotel general manager)

Ø مدیر سفر (Travel manager)

Ø مدیر خدمات غذایی (Food service director)

Ø سرآشپزان اجرایی (Executive chef)

 

هر یک از شغل‌های گفته شده دارای وظایف و مسئولیت‌های متعددی هستند و هر چقدر مسئولیت‌ها بیش‌تر باشد، مشخصا درآمدها هم بیش‌تر خواهند بود. در ادامه با ما همراه باشید ته به توضیح جزئیات جذاب‌ترین شغل‌های گردشگری جهان بپردازیم.

 

دوره کارآموزی آژانس هواپیمایی چند ماه میباشد

مدیر رویداد (Event manager)
مدیر رویداد نیز به عنوان یک شغل کلیدی و یکی از پردرآمدترین شغل‌های گردشگری شناخته می‌شود. رویدادها و جاذبه‌های گردشگری در صنعت توریسم نقشی غیرقابل انکار دارند. هر رویداد در سطح محلی، ملی و جهانی دارای تاثیرات و درآمد متناسب با خود است. برای مثال رویدادهای ورزشی، هنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... در سراسر جهان توانسته‌اند در بازه‌های زمانی خاص، توریست‌ها و گردشگران زیادی را به خود جذب کنند. مدیریت این رویدادها هم کار آسانی نیست و چه بسا انرژی و دانش گسترده‌ای را لازم دارد. مدیران رویداد به عوان یکی از بهترین شغل‌های گردشگری دارای وظایفی به شرح زیر هستند:

 

Ø برنامه‌ریزی برای رویداد

Ø سازمان‌دهی رویداد

Ø نظارت و مدیریت بر اجرای رویداد

 

کارآموز آژانس هواپیمایی چگونه میباشد

بسته به اینکه مدیر رویداد برای چه شرکتی و در چه محیطی کار می‌کند باید برندسازی برای آن شرکت را انجام دهد. این کار با طراحی جلسات با مشتریان و سایر شرکت‌های مرتبط امکان‌پذیر خواهد بود. برای مثال برای برگزاری یک رویداد در محل هتل یا یک مکان تفریحی لازم است که مدیر رویداد به فراهم‌آوردن تدارکات مانند فضای رویداد، امکانات پذیرایی و محل اقامت مهمانان بپردازد. بکارگیری ترکیبی از مهارت‌های ارتباطی عالی با مهارت‌های سازمانی قوی می‌تواند به موفقیت مدیر رویداد بیانجامد.

 

 

مدیر رستوران (Restaurant manager)
یکی دیگر از پردرآمدترین شغل‌های گردشگری که در اکثر کشورهای جهان و همچنین ایران وجود دارد، شغل مدیر رستوران است. رستوران‌های به عنوان فعال‌ترین بخش صنعت گردشگری در تمامی ایام سال تقریبا دارای مشتری و مسافر هستند چرا که سرو غذا در رستوران‌ها به یک تفریح و هیجان تبدیل شده است. وظیفه یک مدیر رستوران، نظارت بر عملیات داخلی و خارجی یک رستوران است. مدیران رستوران‌ها دارای وظایف متعددی هستند که اصلی‌ترین وظایف‌شان در اینجا آورده شده‌اند:

 

Ø مدیریت کارکنان رستوران

Ø برنامه‌ریزی برای کارکنان آشپزخانه

Ø تعیین استراتژی بازاریابی و برنامه‌ریزی و توسعه آن

Ø استخدام کارکنان جدید رستوران

Ø ارزیابی عملکرد کارکنان

Ø مدیریت و بروزرسانی منوهای رستوران

Ø مدیریت بودجه و کنترل هزینه

Ø ایجاد فضای انگیزشی و مثبت برای کارکنان

 

وظایف کارمند آژانس مسافرتی سال 1404

البته بسته بزرگی یا کوچک‌بودن رستوران و یا کار در یک رستوران زنجیریه‌ای سطح پرداختی حقوق برای مدیران رستوران بسیار متفاوت در نظر گرفته می‌شود و همچنین وظایف و گستردگی‌ آن‌ها نیز قابل توجه خواهد بود. در بیش‌تر رستوران‌های کوچک یا متوسط مدیر بایستی روی موجودی مواد غذایی، لوازم و نگهداری آن‌ها هم نظارت داشته باشد و در رویدادهای محلی در کنار مشتریان خود شرکت کند. انجام چنین کارهایی به وفاداری بیش‌تر مشتریان به رستوران خواهد انجامید و در نتیجه سود و فروش بیش‌تر را در بر خواهد داشت.

 

 

مدیر کل هتل (Hotel general manager)
سمت شغلی مدیر کل هتل هم جزو پردرآمدترین شغل‌های گردشگری است. از هتل‌های با سطح کیفیت پایین دو ستاره تا لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های جهان به یک مدیر کل مجرب و باانگیزه نیازمند هستند. هتل‌ها در ثبت خاطره سفر توسط مسافران و مهمانان و بر نرخ وفاداری آن‌ها تاثیر مستقیم دارند. بهترین شغل‌های گردشگری با ارائه بهترین خدمات به مشتریان به بهترین درآمدها هم دست پیدا می‌کنند. اینجا لازم است که گفته شود که کیفیت در حرفه و کار، حرف اول را می‌زند و در واقع پادشاه است. مدیر کل هتل هم باید راهنمای خوبی برای ایجاد این کیفیت در هتل باشد. مدیران کل هتل دارای وظایفی هستند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

Ø مدیریت داخلی هتل و کارکنان

Ø نظارت کردن بر کیفیت تجربه مهمانان

Ø حمایت از فرهنگ و اهداف هتل به عنوان یک سفیر برند

Ø برگزاری جلسات منظم با روسای بخش‌های مختلف هتل

Ø تعیین اهداف و بودجه هتل

Ø رسیدگی به شکایت‌ها و نگرانی‌های مشتریان

Ø ترسیم چشم‌اندازهای مالی هتل و نظارت بر هزینه‌ها

 

هر چقدر وظایف یک موقعیت شغلی چالش‌برانگیزتر و جدیدتر باشند به همان اندازه آن شغل جزو جذاب‌ترین شغل‌های گردشگری دسته‌بندی می‌شود. مدیر کل هتل هم از این قاعده مستثنا نیست.

 

 

مدیر سفر (Travel manager)
سفر به خودی خود دارای جذابیت‌های و هیجان‌های زیادی است و مدیریت این بخش هم در زمره پردرآمدترین شغل‌های گردشگری قرار خواهد گرفت. مدیر سفر عنوانی است که شاید کم‌تر در ایران شنیده باشیم یا اصلا نشنیده باشیم ولی در سطح جهان شغلی شناخته‌شده و با پرستیژ محسوب می‌شود. این مدیران برای آژانس‌های مسافرتی و هلدینگ‌های بزرگ گردشگری کار می‌کنند. این مدیران دارای وظایفی به صورت زیر هستند:

 

Ø هدایت، مدیریت و اداره یک برنامه سفر

Ø انجام مقدمات سفر برای مدیران تجاری و سایر کارکنان شرکت

Ø همکاری مستقیم با مشتریان و آژانس‌های مسافرتی برای خدمات سفر

Ø ارزیابی خدمات ارائه‌شده در سفر

Ø فراهم‌کردن اقامت در برنامه‌های سفر

این مدیران به تنهایی می‌توانند بسیاری از خدمات گردشگری را به مشتریان ارائه دهند چرا که با بخش‌های مختلف سفر و برنامه و خدمات آن، آشنایی کاملی دارند.

 

 

مدیر خدمات غذایی (Food service director)
گردشگری غذا و استفاده از خدمات غذایی مورد علاقه مسافران و گردشگران هستند. در گردشگری خوراک، بسیاری از مسافران و توریست‌ها برای چشیدن طعم‌های غذاهای مختلف جهان به مسافرت و جهانگردی می‌پردازند. همین مورد نشان می‌دهد که توجه به این بخش دارای اهمیت است و باید به توسعه و افزایش کیفیت آن کمک کرد. سمت مدیر خدمات غذایی هم به لیست پردرآمدترین شغل‌های گردشگری افزوده می‌شود. موقعیت شغلی مدیر خدمات غذایی، وظایف و مسئولیت‌هایی را شامل می‌شود که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت:

 

Ø نظارت بر کیفیت غذایی

Ø استخدام و آموزش کارکنان جدید

Ø سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی بخش‌های مربوطه

Ø تهیه لیست حقوق و دستمزد

Ø کنترل موجودی انبار مواد غذایی

Ø تعیین قیمت مواد غذایی

Ø نگهداری تجهیزات بخش ارائه غذا

 

علاوه بر موارد گفته شده؛ گاهی مدیر خدمات غذایی ممکن است میزها را هم تمیز کرده و به مهمانان خوش‌آمد بگوید. صرف شاغل‌بودن در سمت‌های شغلی بالا نمی‌تواند از انجام چنین کارهایی جلوگیری کند. بهترین شغل‌های گردشگری، خدماتی هستند و کلا صنعت گردشگری یک صنعت خدماتی محسوب می‌شود.

 

 

سرآشپزان اجرایی (Executive chef)
بخش‌های مرتبط به خدمات غذایی و آشپزخانه جزو فرصت‌های شغلی هستند که درآمد خوبی دارند. به ویژه اگر در سمت اجرایی و مدیریتی باشد چه بسا که دریافتی بیش‌تری نصیب کارکنان آن خواهد شد. سرآشپزها در هتل‌ها و رستوران‌ها کار می‌کنند تا عملیاتی روزانه تهیه غذا و ارائه را تحت نظر داشته باشند. وظایف آن‌ها شبیه وظایف سایر کادرهای اجرایی و مدیران بوده ولی در حوزه تخصصی خودشان. در ادامه به تعدادی از این وظایف خواهیم پرداخت:

 

Ø نظارت بر حفظ کیفیت غذاهای سروشده

Ø استخدام و آموزش کارکنان آشپزخانه

Ø برنامه‌ریزی منوها و نوشیدنی‌ها

Ø نظارت بر آماده‌سازی ظروف

Ø ایجاد هماهنگی میان سایر اعضای تیم

Ø ارزیابی و دریافت بازخورد در مورد کیفیت خدمات

 

سرآشپزان اجرایی بی‌دلیل در لیست پردرآمدترین شغل‌های گردشگری قرار نگرفته‌اند ئ متناسب با خدمات کیفی و حرفه‌ای که ارائه می‌دهند به این موقعیت و مقام رسیده‌اند. همه فرصت‌های شغلی گردشگری دارای محبوبیت بوده و کارکنان بسیاری در این مشاغل، کار می‌کنند. مطالب گفته شده تنها به چندتا از جذاب‌ترین شغل‌های گردشگری اشاره دارد و امکان دارد شغل‌های دیگری هم باشند که درآمد نزدیک یا هم‌سطح با این سمت‌های شغلی را داشته باشند.

 

 

زبان بدن به نحوه استفاده از حالات چهره، حرکات دست، نحوه نشستن و در کل به کاربرد حرکات بدن در ارتباطات اشاره دارد. حدود هفتاد درصد از ارتباطات بین افراد از طریق زبان بدن صورت می‌گیرد.

 

ماهیت زبان بدن در استخدام آژانس های گردشگری  
صنعت هتلداری و گردشگری یکی از بزرگ‌ترین صنایع رو به رشد بوده که در صدد ایجاد فصل دیگری از ارتباطات انسانی نقش مهمی ایفا می‌کند. زمانی که سخن از ارتباطات به میان می‌آید شاید توجه همه به گفتار و در واقع زبان کلامی جلب شود در حالی که این نوع زبان تنها سی درصد در ارتباطات کاربرد دارد و بیش‌تر ارتباط میان انسان‌ها غیر غلامی و از طریق حرکات اعضای بدن شکل می‌گیرد. از زبان کلامی یا ارتباط کلامی برای به اشتراک‌گذاشتن حقایق و داده‌ها استفاده می‌شود در حالی که زبان بدن یا زبان غیر کلامی را برای بیان احساسات چه از لحاظ عاطفی، فیزیکی یا ذهنی به کار می‌بریم. زبان غیرکلامی در شغل‌های گردشگری کلیدهایی را در اختیار ما قرار می‌دهد که برای درک احساسات و آگاهی از رضایت خاطر مهمانان و مسافران ضروری است. زبان بدن هر انسانی از ناخودآگاه وی نشات
می‌گیرد و به همین خاطر به صورت خودکار و مداوم وجود دارد. اما زبان کلامی در بخش خودآگاه انسان قرار دارد و قابل کنترل است.

 

وظایف کارآموز آژانس هواپیمایی سال 1404

در استفاده از حرکات بدن در مشاغل گردشگری باید هوشیار بود چرا که ما به آنچه که زبان بدن ما ارائه می‌دهد فکر نمی‌کنیم. در ارتباطات انسانی به ویژه برای استخدام گردشگری باید قادر باشیم زبان بدن مهمانان و مسافران را بخوانیم و از آن‌ها آگاه باشیم. در واقع با کشف سرنخ‌ها با استفاده از زبان بدن در استخدام گردشگری، می‌توان به افزایش کیفیت تجربه مهمانان و مسافران کمک کرد. وقتی بتوانیم با آن‌ها به یک زبان بدن مشترک دست پیدا کنیم خواهیم توانست حس دوستی و اعتماد را بین خود تقویت کنیم. در این مورد حتما باید به اندازه کافی روی زبان بدن خود نیز آگاهی داشته باشیم و از آن مراقبت کنیم. مهم‌ترین پیام‌های بدن خود را می‌توانیم با حفظ تماس چشمی دوستانه به هنگام صبحت‌کردن انتقال دهیم که همین تماس چشمی موثر یکی از راه‌های مراقبت از زبان بدن است. حتما باید حواس‌تان به قوزکردن شانه‌ها به سمت جلو و قوزکردن بازوها باشد چرا که این حرکات نشان از روابط بسته و غیردوستانه دارد. نکته مهم این است که ارتباطات یکی از ستون‌های اصلی صنعت گردشگری محسوب می‌شود چرا که بدون داشتن یک ارتباط خوب با دنیای خارجی و فرهنگی‌های مختلف نمی‌توان در این صنعت موفق عمل کرد.

 

 مهم‌ترین عناصر زبان بدن در آژانس های مسافرتی سال 1404
همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین عناصر در ارتباطات، استفاده از زبان بدن است که شناخت بخش‌های اصلی زبان غیرکلامی به ما کمک می‌کند که به درستی از آن بهره ببریم. در کاربرد حرکات بدن در مشاغل گردشگری به عناصر این حرکات باید دقت کرد تا بتوانیم مفاهیم را به خوبی منتقل کنیم. برای مثال در یک مصاحبه شغلی در کسب و کارهای توریستی حتما کارجویان می‌بایست به نقش زبان بدن در استخدام گردشگری توجه کافی داشته باشند. در این موارد دقت به فاکتورها یا عناصر زیر در ارتباط غیرکلمی ضروری است:

 

 حالات چهره

 وضعیت قرارگرفتن بدن

 تماس چشمی

 اشاره‌ها

 ظاهر

 لحن صدا

 

هر کدام از این فاکتورها به شما چه برای استخدام نیروی کار کیفی و چه برای کارجویانی که دنبال شرکت‌های خوب برای شاغل‌شدن هستند، کمک فراوانی می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات هر کدام از بپردازیم.

 

حالات چهره د استخدام آژانس های هواپیمایی
یکی از مهم‌ترین مصداق‌های استفاده از حالات چهره را می‌توان در این ضرب‌المثل خلاصه کرد: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون. در حقیقت چهره ما اطلاعات مهمی را از پشت پرده صحبت‌های ما به مخاطبان ارائه می‌دهد. لذا به حرکات بدن در مشاغل گردشگری و به ویژه حالت چهره افراد باید دقت کرد. افراد با اسکن‌کردن چهره مخاطب خود به هنگام صحبت‌کردن، تلاش می‌کند تا به معنا و احساسات پشت کلام او پی ببرد. هر کارجو هنگام یک مصاحبه شغلی گردشگری باید حالت اطمینان، مصمم‌بودن و متعهدبودن را در حالات چهره خود به کارفرما ارائه دهد و یا با گوش‌دادن به سوالات به او نشان دهد که از تمرکز خوبی برخوردار است. متقاضیان با استفاده از زبان بدن در استخدام گردشگری‌ می‌توانند به شغل مورد نظر خود برسند.

 

وضعیت قرارگرفتن بدن
کاربرد زبان غیرکلامی در شغل‌های گردشگری فقط در حالات چهره افراد خلاصه نمی‌شود بلکه وضعیت قرارگرفتن بدن نیز اطلاعات خوبی به مخاطبان منتقل می‌کند. در این مورد برای نشان‌دادن اعتماد به نفس خود حتما باید صاف بایستید و با پایین‌نگه‌داشتن شانه‌ها، علاقه و حرفه‌ای‌بودن خودتان را به نمایش بگذارید. از خمیدگی بدن چه به هنگام نشستن و چه ایستادن، پرهیز کنید. اما توجه داشته باشید وقتی چیزی از شما پرسیده می‌شود حتما به سمت جلو خم شوید چرا که تمام تمرکز و گوش‌دادن فعالانه شما از این طریق نشان داده می‌شود.

 

تماس چشمی
حرکات بدن در استخدام هتلداری و گردشگری به ویژه استفاده از تماس چشمی، بسیار مهم است. چشم‌های نمایندگان روح افراد هستند و تمام رمز و رازهای درونی انسان‌ها را برملا می‌کنند. چشم‌ها تنها عضو بدن هستند که هیچ‌وقت دروغ نمی‌گویند. صحت و صراحت از طریق چشم‌ها به کارجویان و کارفرمایان صنعت گردشگری انتقال پیدا می‌کند لذا به استفاده از این زبان غیرکلامی توجه لازم را داشته باشید. نباید فراموش کرد که تماس چشمی به معنای خیره‌شدن مستقیم برای مدتی طولانی نیست بلکه باید به صورت منظم و با فاصله، از تماس چشمی به عنوان زبان بدن در استخدام گردشگری بهره برد.

 

اشاره‌ها
بخشی از ارتباطات غیرکلامی از طریق اشاره‌های بدن یا اشاره‌های اعضای بدن شکل می‌گیرد که نباید از آن‌ها غافل ماند. در اشارات، دست‌ها بسیار مهم هستند. حرکات ساده دست‌ها مانند بازنگه‌داشتن بازوهای می‌تواند صداقت شما را به مخاطبان منتقل کند یا با استفاده مشتاقانه از دست‌های‌تان می‌توانید اشتیاق و علاقه خود را بروز دهید. اما در استفاده از دست‌ها حتما از قلاب کردن آن‌ها یا فشاردادن انگشتان‌تان خودداری کنید چرا که این‌ها نشانگر عصبی‌بودن هستند.

 

ظاهر
ظاهر به حرکات بدن در مشاغل گردشگری اشاره دارد که خود نیز یک محرک قوی در برقراری ارتباطات موثر است. ظاهر آراسته و پوشیدن ترکیب مناسبی از لباس با رنگ‌های خوب به موفقیت کارجویان در مصاحبه‌های شغلی گردشگری منجر خواهد شد. هر چقدر در لباس‌پوشیدن دقت و سلیقه به خرج دهید در حقیقت دقت و سلیقه خود را در کار به نمایش می‌گذارید پس حتما به آن دقت داشته باشید. همچنین ظاهر درهم و برهم از نامنظمی و نامرتبی درونی شما حکایت دارد که کارفرمایان به این فاکتور نیز به هنگام مصاحبه توجه دارند.

 

لحن صدا
صدای رسا و در عین حال داشتن لحنی زیبا در ارتباطات غیرکلامی مهم است. استفاده از لحن‌های ایمن، ملایم و مطمئن به موفقیت شغلی و تقویت ارتباطات کمک می‌کند. وقتی که بتوانید از صدای خود به صورت طیفی از زیر و بمی استفاده کنید حتما در به کارگیری زبان بدن در استخدام گردشگری موفق خواهید شد چرا که زبان یک‌نواخت با لحن آرام از بی‌حوصلگی و بی‌تفاوتی کارجویان پرده برمی‌دارد یا استفاده از صدای بلند می‌تواند اضطراب شما را نشان دهد.

 

 

دوره آموزش آژانس هواپیمایی یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های کار در آژانس شامل تور بستن، پکیج بستن ، صدور بلیط داخلی و خارجی ،تله مارکتینگ آژانس می باشد.

 

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است . این دوره آموزشی توسط  مدیر آژانس هواپیمایی تدریس می شود و دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. 

 

سرفصل های دوره آژانس هواپیمایی:

معرفی فرصت های شغلی در صنعت گردشگری در دوران کرونا و پسا کرونا

با توجه به شرایط حاکم شده بر جامعه از انتشار ویروس کرونا و همچنین با توجه به افزایش نرخ ارز. خیلی از فرصت های شغلی بخصوص فرصت های شغلی در صنعت گردشگری به خطر افتاده. ما در این دوره به شما فرصت هایی را معرفی می کنیم که می توانید درآمد خوبی از این صنعت در این دوران داشته باشید

 

آشنایی با اصول رزور بلیط های داخلی و خارجی

در این دوره بصورت کامال کارگاهی و عملی نحوه رزرو بلیط های خارجی و داخلی آموزش داده می شود. این امر در شرایط انجام میپذیر که کانتر را کامال در فضای واقعی و هنگام برخورد با مشتری قرار داده و به بهبود سرعت عمل او و نحو انجام صحیح رزرو کمک شایانی می شود.

 

آشنایی کامل با کلیه اصول قراردادهای آژانس های مسافرتی و مکالمات بین آژانسی

آژانس های مسافرتی ناگزیر همکاری های زیادی باهم دارند که این امر منجر به ایجاد مکالمات مخصوص بین آژانس ها شده. و الف بای خاصی برای آنها تعریف شده است. ما در این دوره شما را کامال با این اصول آشنا می کنیم

 آموزش کارگاهی نحوه فروش تور و مشاوره دادن به مشتری برای صرفه جویی در پول و زمان مسافر هنگام سفر

از مهمترین مهارتهایی که یک کانتر آژانس هواپیمایی باید کسب کند. مهارت فروش و مشاوره به مسافر است. ضعف عمده کانترهای آموزش ندیده نیز در عدم تسلط آنها بر نحوه مکالمه با مشتری و مشاوره دادن به او می باشد. ما در این دوره به صورت کامال کارگاهی و به کمک تکنیک های کامال عملی، این مهارت را در شرکت کنندگان در این دوره پرورش می دهیم. به این صورت که از همان جلسه اول و تا پایان دوره بر روی این مهارت کارخواهیم کرد.

این تکنیک ها بسیار مفیداست و حتی قابل استفاده در دیگر شغل های دیگر می باشد و یادگیری آن را به همه توصیه می کنیم

 

آموزش تکنیک های بازاریابی تورها و بهینه کردن فروش تور

سعی شده در این دوره آشنایی نسبی با نحوه بازاریابی تورها به شرکت کننده محترم داده شود. تا زمانی که بعد از این دوره در آژانس هواپیمایی مشغول به کار شد، بتواند با کمترین هزینه های ممکنه بازار مناسبی برای تورهای خود پیدا کند

 

نحوه بستن تور و محاسبه قیمت تور

این مهارت از مهمترین مهارت هایی است که یک کانتر آژانس هواپیمایی باید به آن تسلط داشته باشد. و حتی این کار توسط مدیرتور آژانس ها انجام می شود. اما ما در این دوره، این مهارت را بصورت بسیار عملی به شرکت کنندگان آموزش داده. و آنها بعد از پایان دوره می توانند به راحتی تور بسته و داشتن این مهارت بسیار مفید خواهد بود.

 

آموزش نحوه بستن پکیج تور

پس از آموزش نحوه بستن تور، نحوه بستن پکیج تور که بسیار در بین آژانس های مسافرتی مرسوم است داده می شود

 

آشنایی با انواع ویزا

آشنایی نسبی با انواع ویزا و نحوه درآمد زایی از کارویزا آموزش داده می شود

  

آموزش نحوه مسیریابی و مقصدیابی در سفر

یکی از موارد بسیار مورد نیاز مسافر، پیدا کردن مقصد موردنظرشان در کشوری که به آن سفر کرده اند می باشد. ما با آموزش نحوه مسیر یابی و مقصد یابی به شرکت کنندگان، این هدف را داریم که آنها در هنگام مشاوره به مسافر برای تورهایشان در صورت نیاز این موارد را به مسافر منتقل کنند و بواسطه این اطالعات مفید. می توانند در پول و زمان مشتری صرفه جویی کرده

  

آشنایی با کشورهای مقصد پر تردد به منظور تسلط بر فروش تورها

برای استخدام در هر آژانس هواپیمایی، تسلط شما به کشورهای مقصد برای سفر بسیار مهم است . و در صورت داشتن این تسلط، به راحتی می توانید استخدام شوید. ما در این دوره با کمک خود شرکت کنندگان و دادن کارهای تحقیقاتی، شما را با مقصد های پرتردد مانند استانبول،دبی،گرجستان،تایلند،و……آشنا می کنیم

 

 آشنایی با فضای دیجیتال مارکتینگ برای بهینه کردن فروش تورها

امروزه با توجه به رشد روزافزون فضای مجازی بخصوص سوشال مدیاها)اینستگرام،…..( این امکان فراهم شده که شما بتوانید در این فضاها به معرفی محصوالت خود بپردازید. ما در این دوره سعی میکنیم که بصورت عملی شما را در این فضاها بخصوص معرفی محصوالت گردشگری ،رشد داده و مهارت های الزم را در شما تقویت کنیم.

 

استخدام

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پا به پا سفر  (پا به پا 24) فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده است و در زمینه‌ی طراحی و اجرای تورهای خروجی (به ویژه به مقصد اروپا)،‌ تورهای نمایشگاهی و تورهای ورودی تخصص دارد. همچنین با عضویت در یاتا (IATA)، دارا بودن مجوز بند الف و داشتن نمایندگی انحصاری خطوط ریلی اروپا  ،‌ امکان رزرو و فروش بلیطهای هواپیما و قطار در کلیه‌ی مسیرهای بین‌المللی را در اختیار دارد.

 

شما می‌توانید رزومه خود را به ایمیل pabpa.safar24@gmail.com ارسال نمایید.

 

1. مدیر CRM 

 وظایف و مسئولیت ها:

- پیاده سازی و مدیریت CRM

- مدیریت پروژه CRM تا حصول نتیجه و تحویل سیستم

- تحلیل نیازهای جدید CRM

- تحلیل اطلاعات ثبت شده در CRM

- تحلیل رفتار مشتریان

- استخراج فرآیند ها و تدوین دستورالعمل ‌های اجرایی در CRM 

- پیشنهاد راهکارهای جدید در حوزه سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس استراتژی و نیازهای شرکت

- افزایش مداوم کارایی و امکانات جدید سیستمهای مورد نظر و ارائه  راه کارهای جدید و به روز رسانی CRM شرکت

- تدوین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) 

- توانایی طراحی سیستم جامع ارتباط با مشتریان شرکت

- تهیه گزارشات مدیریتی و تحلیل و ارائه آمار

- بررسی وضعیت موجود، استخراج و مستند سازی کانالهای ارتباط با مشتری 

دیگر شرایط احراز:

- آشنا با اصول و مفاهیم IT

- آشنا با حوزه گردشگری و صنعت توریسم

- داشتن حداقل ۳ سال تجربه کاری کاملاً مرتبط با شرح شغل فوق الذکر

- تجربه موفق در پروژه های CRM

- برخورداری از تفکر سیستماتیک و خلاقیت

 

2. کارشناس ارشد فروش (B2B)

شرح وظایف:

- خدمات گردشگری، رزرواسیون پرواز و تور های مسافرتی

- ارتباط با مشتریان به صورت غیر حضوری، آژانس‌ها و شرکت‌های همکار  

- انجام کلیه‌ی امور مربوط به پشتیبانی، اجرا و فروش تور و بلیط

تخصص ها:

- آشنایی کامل با حوزه گردشگری و صنعت توریسم

- آشنایی کامل با سیستم فروش آنلاین 

- آشنایی با سیستم مدیریت محتوا

- آشنایی با سیستم رزرواسیون و بک اند

- آشنایی با زبان انگلیسی

- آشنایی با MS Office

- روابط عمومی خوب ، فن بیان بالا و توانایی ارتباط با مشتری

- امکان انجام پشتیانی مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز

 

3. مدیر مارکتینگ

شرح وظایف:

- تدوین و پیاده سازی استراتژی های بازاریابی در حوزه گردشگری

- تدوین کمپین های بازاریابی آنلاین و آفلاین در حوزه گردشگری

- برنامه ریزی و بودجه بندی و مدیریت کمپین ها  ، پیش بینی نیازها و بودجه بندی لازم

- نظارت بر روند اجرایی، بررسی و تهیه گزارش در خصوص میزان اثربخشی هر کمپین

- تولید اطلاعات تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کسب و کار

- آزمایش و آنالیز فرصتهای نوین و جدید بازریابی

- توسعه و نظارت بر توسعه خلاقانه مطالب تبلیغاتی، محتوای وب سایت، تبلیغات، رسانه های اجتماعی و دیگر پروژه های مرتبط با بازاریابی 

مهارت های مورد نیاز:

- آشنایی کامل با حوزه گردشگری و صنعت توریسم

- داشتن مهارتهای رهبری، تاثیرگذاری و ارتباطی عالی و توانایی رهبری اعضای تیم چند منظوره برای دستیابی به اهداف استراتژیک

- داشتن تفکر استراتژیک، خلاقیت و مهارت حل مسئله و مهارت ارائه بالا

- داشتن توانایی برنامه ریزی استراتژیک موثر، مهارت های پیش بینی و بودجه بندی

- دارای تجربه در زمینه مدیریت کمپین ها و کنترل هزینه ها و رسانه های اجتماعی

- مهارت بالا در ارتباطات کلامی و نوشتاری

- مسلط به فضای دیجیتال مارکتینگ 

- مسلط به تدوین استراتژی های بازاریابی

- تجربه و توانایی مدیریت یک تیم مارکتینگ

- توانایی انجام ماموریت برون شهری

 

4. کارشناس امور اداری (خانم)

 در بخش QC ، کلیه امور مربوط به ارتباط با مشتریان، نظرسنجی و پیگیری موارد مطروحه در پروسه نظرسنجی انجام می‌پذیرد.

شرح وظایف:

- ارتباط با مشتریان 

- انجام نظرسنجی برحسب خدمات دریافتی مشتریان و گزارش به واحد مربوطه

نیازها:

- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری 

- صبور و دقیق در ثبت و پیگیری نظرات مشتریان

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت

- توانایی انجام کار گروهی

 

5. کارشناس فروش (تورهای انفرادی-FIT)

در بخش FIT، فروش کلیه‌ی خدمات تورهای انفرادی (هتل های بین المللی، ویزا، پروازهای داخلی و بین‌المللی) به صورت حضوری انجام می‌شود.

 شرح وظایف:

- ارتباط با مشتریان

- انجام کلیه‌ی امور مربوط به تورهای انفرادی (فروش هتل های بین‌المللی، ویزا، قطار بین‌المللی و ...)

نیازها:

- توانایی برنامه ریزی سفر

- مسلط به سیستم‌های مختلف فروش هتل بین المللی

- تسلط به زبان انگلیسی

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت

- توانایی انجام کار گروهی

- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری

 

6. کارشناس شبکه های اجتماعی (Social Media)

نیازها:

- مسلط به محیط اینستاگرام و ابزارهای آنالیز عملکرد در این محیط و الگوریتم‌های آن

- تسلط نسبی به ابزارهای طراحی نظیر فتوشاپ، ایندیزاین و ایلاستریتور

- آشنایی با ابزارهای ادیت ویدیو (نظیر پریمیر)

- علاقه مند به فعالیت های گرافیکی

- منظم و دقیق

- توانایی انجام کار گروهی

- توانایی مدیریت بحران

 

7. کارشناس فروش (تور ترکیه)

شرح وظایف:

- ارتباط با مشتریان

- انجام کلیه‌ی امور مربوط به تورهای انفرادی ترکیه

نیازها:

- تسلط به بازار گردشگری کشور ترکیه 

- توانایی برنامه ریزی سفر

- مسلط به سیستم‌های مختلف فروش هتل بین المللی

- آشنایی با زبان انگلیسی و ترجیحا زبان ترکی استانبولی

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت

- توانایی انجام کار گروهی

- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری

 

8. کارشناس وب سایت

شرح وظایف:

- آشنا با سیستم های کنترل و مدیریت محتوا نظیر وردپرس

- آشنا به ابزار فتوشاپ

- آشنا به مفاهیم سئو

- توانایی کار با گوگل آنالتیک 

- توانایی کار با گوگل وب مستر 

- به روز رسانی سایت 

فعالیت های دیگر مرتبط با وبسایت

تسلط به زبان انگلیسی مزیت محسوب می‌شود

 

9. کارشناس امور ویزا

مسلط به کلیه امور ویزای کشورهای اروپایی خصوصا کشورهای حوزه شینگن.

شرح وظایف:

 - تسلط به بررسی دقیق مدارک متقاضیان.

 - تسلط به تکمیل فرم تقاضای ویزا.

نیازها:

- آشنایی با زبان انگلیسی

- مسلط بر ICDL

- منظم و دقیق

- توانایی انجام کار گروهی

- توانایی مدیریت بحران

- داشتن روابط عمومی بالا و فن بیان قوی

 

10. کارشناس فروش (پرواز خارجی و داخلی)

شرح موقعیت شغلی:

- ارتباط با مشتریان با تلفن،‌ ایمیل یا حضوری

- انجام کلیه‌ی امور فروش بلیط

نیازها:

- مسلط به سیستم‌های مختلف رزرواسیون و فروش سیستمی (آمادئوس، ایران ایر و ...)

- آشنایی با زبان انگلیسی

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت و MS Office

- توانایی انجام کار گروهی

روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری

 

11. صندوقدار

شرایط مورد نیاز:

- دقت بالا در عملکرد

- دارای برخورد مناسب و روابط عمومی بالا

- منظم و وقت شناس

- مسلط به کامپیوتر و ICDL

- دارای روحیه کار تیمی و گروهی

- ترجیحا آشنا به اصول حسابداری

 

12. کارشناس عملیات تور های خارجی

شرح وظایف:

ارتباط با هتل‌ها و کارگزاران در کشورهای مقصد مرتبط با هر تور از طریق ایمیل و تلفن

ارتباط مستمر با بخش فروش

هماهنگی با راهنماهای مرتبط

نیازها:

تسلط کامل به زبان انگلیسی (خواندن، نوشتن و صحبت کردن)

مسلط به ICDL

علاقه‌مندی به گردشگری و برنامه‌ریزی برای سفر

توانایی انجام کار گروهی

توانایی مدیریت بحران

 

13. کارشناس حسابداری

رشته تحصیلی ترجیحا حسابداری

شرایط مورد نیاز:

تسلط به کنترل و مغایرت گیری حسابها

پیگیری و وصول مطالبات

آشنایی با لیست حقوق و ثبت اسناد حقوق دستمزد

آشنا به نرم افزار های آفیس شامل ورد ، اکسل و .....

آشنایی با حسابداری آژانسهای مسافرتی مزیت محسوب میگردد.

 

14. کارشناس فروش تور

در بخش فروش تورهای خروجی، کلیه ی تورهای خروجی که در زمینه های تفریحی و یا تجاری برگزار می شوند به مشتریان

حضوری، آژانس ها و شرکت های مرتبط ارائه می گردد.

شرح وظایف:

- ارتباط با مشتریان حضوری، آژانس ها و شرکت های همکار

- آشنایی با کلیه ی محصولات و مسیرهای تورهای خروجی

انجام کلیه ی امور مربوط به فروش تور

نیازها:

- علاقه مندی به گردشگری و برنامه ریزی برای سفر

- توانایی انجام کار گروهی

- روابط عمومی خوب، فن بیان بالا  و توانایی ارتباط با مشتری

 

15. کانتر فروش (تور ترکیه)

شرح وظایف:

- ارتباط با مشتریان

- انجام کلیه‌ی امور مربوط به تورهای انفرادی ترکیه

نیازها:

- تسلط به بازار گردشگری کشور ترکیه 

- توانایی برنامه ریزی سفر

- مسلط به سیستم‌های مختلف فروش هتل بین المللی

- آشنایی با زبان انگلیسی و ترجیحا زبان ترکی استانبولی

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت

- توانایی انجام کار گروهی

- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری

 

16. کارشناس CRM

 در بخش CRM، کلیه امور مربوط به ارتباط با مشتریان، نظرسنجی و پیگیری موارد مطروحه در پروسه نظرسنجی انجام می‌پذیرد.

شرح وظایف:

- ارتباط با مشتریان 

- انجام نظرسنجی برحسب خدمات دریافتی مشتریان و گزارش به واحد مربوطه

نیازها:

- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری 

- آشنایی با سیستم‌های CRM

- صبور و دقیق در ثبت و پیگیری نظرات مشتریان

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت

- توانایی انجام کار گروهی

 

17. کارشناس بازاریابی

نیازها:

- تسلط براصول بازاریابی

- تسلط بر مهارت های فروش

- آشنایی با اصول و فنون مذاکره

- توانایی حل مسئله

- آشنایی با Word, Excel, power point

- توانایی کار گروهی

- روابط عمومی قوی

- پیگیری و نظم در کار

 

18. کارشناس فروش (پرواز داخلی)

- ارتباط با مشتریان با تلفن،‌ ایمیل یا حضوری

- انجام کلیه‌ی امور فروش بلیط

نیازها:

- مسلط به سیستم‌های مختلف رزرواسیون و فروش سیستمی (آمادئوس، ایران ایر و ...)

- آشنایی با زبان انگلیسی

- آشنایی با مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر، ابزار جستجو و اینترنت و MS Office

- توانایی انجام کار گروهی

- روابط عمومی خوب و توانایی ارتباط با مشتری

 

19. طراح گرافیک

شرح موقعیت شغلی

- تسلط کامل به اصول و مفاهیم طراحی و رنگ

- مسلط به طراحی بروشور، کاتالوگ، پوستر و ...

- مسلط به نرم‌افزارهای گرافیکی  Illustrator ،Photoshop

- آشنایی با فضای مجازی و اصول طراحی در Digital Marketing 

- طراحی بنر، اینفوگرافی، اسلایدر و...برای وب سایت و شبکه های اجتماعی 

- مسلط به طراحی پست و استوری های اینستاگرامی

- مهارت در طراحی بنرهای اینترنتی و کمپین های تبلیغاتی

- دارا بودن قابلیت مدیریت انجام چند پروژه به صورت هم زمان

- روحیه کار تیمی، توانایی برقراری ارتباط و تبادل نظر با افراد

- مسئولیت‌پذیری، مدیریت زمان، تعهد به سازمان و دقت در کار

 

20. تحصیلدار

شرح موقعیت شغلی:

- حمل بسته ها، نامه ها و سایر لوازم از شرکت جهت اشخاص و بالعکس

- دریافت مطالبات اسناد دریافتنی، قراردادها و... ازمشتریان یا سایر اشخاص

- دریافت وجه نقد و چک از بانک یا بالعکس

- مراجعه به ادارات، سازمان ها وسایر شرکت ها، بمنظور پیگیری و انجام امور اداری شرکت

نیازها:

- آشنایی به کار با کامپیوتر

- دارای موتور سیکلت

- دارای گواهینامه پایه 2

- توانایی انجام کار گروهی

توضیحات: ارائه گواهی عدم سوپیشینه و عدم اعتیاد و تضمین حسن انجام کار الزامی‌ست.

شما به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

(3/6)

ارسال دیدگاه

لغو پاسخ